אא

״היערכו להמתנה של עד 8 שעות״: שביתת ענק מחר בשדה״ת בבריסל

שדה התעופה הבינלאומי של בריסל הזהיר את לקוחותיו בציוץ בטוויטר: "היערכו עם אוכל, שתייה, תרופות וסבלנות״. העיכובים צפויים בעקבות שביתה של אנשי ביטחון

נמל התעופה של בריסל. צילום: 123rf נמל התעופה של בריסל. צילום: 123rf
טסים לבריסל או מבריסל? מחר (שני) צפויה שביתת ענק בשדה התעופה הבינלאומי של בריסל. השביתה צפויה להיות בעיקר של אנשי ביטחון, כך שזמני השיקוף צפויים לעמוד על 8 שעות. בשדה התעופה הבינלאומי של בריסל קראו ללקוחות החברה בציוץ בטוויטר: "שנו את מועד הטיסה אם אתם יכולים. במידה ולא, ודאו את מצב הטיסה שלכם ונקטו באמצעי זהירות״.

הביאו אוכל, שתיה ותרופות

עוד הבהירו בשדה התעופה: ״אם בכל זאת ברצונכם לטוס, אנא בדקו באתר האינטרנט של חברת התעופה, מכיוון שצפויים ביטולים רבים ברגע האחרון. אנא בדקו גם את מצב הטיסה ביום שני, טרם הגעתכם לשדה התעופה. אם אתם בכל זאת מגיעים לשדה התעופה ביום שני - נקטו באמצעי הזהירות הדרושים לאור זמני ההמתנה הארוכים הצפויים. מכיוון שאפשרויות האוכל צפויות להיות מוגבלות, אנו ממליצים להביא אוכל ושתייה בתורים לבידוק, כמו כן יחולקו מים. למי שזקוק לתרופות - הביאו אתכם מספיק תרופות, אך קחו בחשבון שיש הגבלות על תרופות בכבודת היד. אנו מבקשים מהנוסעים לא להגיע לשדה התעופה מוקדם יותר, אלא שעתיים מראש לטיסת שנגן ושלוש שעות מראש לטיסה שאינה משנגן. שדה התעופה של בריסל מצטער על אי הנוחות שנגרמת לנוסעיו״.

עומסים חריגים בשדות התעופה בכל העולם

העומסים החריגים בבריסל מצטרפים לעומסים החריגים בכל העולם - החל מבן גוריון בישראל ועד לסכיפהול באמסטרדם והיתרו בלונדון. בכל העולם מדווחים על עומסים חריגים בשדות התעופה בשל מחסור קיצוני בכוח אדם. נזכיר כי במהלך התפשטות מגפת הקורונה, הסגרים הובילו לסגירת שדות תעופה בינלאומיים, ולפיטורים נרחבים בענף. בשעה שענף התעופה מתאושש בצורה מהירה ושובר את כל התחזיות, המחסור בכוח אדם מורגש בהחלט.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםבריסל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: