אא

תלמה נסיעות תטפל בטיסות צ'רטר של מועדון הכדורסל מכבי ת"א בכדורסל

מועדון הכדורסל מכבי ת"א וחברת התיירות תלמה נסיעות משתפות פעולה. תלמה תטפל בטיסות הצ'רטר של מכבי באמצעות ישראייר לכל היעדים בהם הקבוצה תשחק באירופה. בהמשך, כשיתאפשר, תטפל גם בהטסת האוהדים

שמעון מזרחי וארז שמול. צילום: מכבי ת"א, האפליקציה הרשמית שמעון מזרחי וארז שמול. צילום: מכבי ת"א, האפליקציה הרשמית
קבוצת הכדורסל מכבי Playtika תל אביב הודיעה היום (ב') על השקת מהלך אסטרטגי עם חברת תלמה נסיעות ותיירות. במסגרת ההסכם, שנחתם ל-3 שנים, תהפוך תלמה לשותפה של קבוצת מכבי במגוון פעילויות שיווקיות ועסקיות בתחום התעופה. בין היתר, תטפל תלמה בטיסות צ'רטר של מכבי באמצעות חברת ישראייר לכל היעדים בהם הקבוצה משחקת באירופה. תלמה גם תרכז ותנהל את הטיסות עבור אוהדי הקבוצה לכשהאופציה הזו תהיה רלוונטית.
יו"ר מכבי Playtika ת"א, שמעון מזרחי אמר לאתר הרשמי של מכבי: "אני רוצה בפתח דבריי להוקיר תודה לחברת דיזנהאוז, שהלכה איתנו דרך ארוכה וטובה. אני שמח מאוד על שיתוף הפעולה עם 'תלמה תיירות' ואין לי ספק שזה הדבר הנכון עבור מועדון הכדורסל מכבי תל אביב. ל'תלמה' יש רוח חדשה ויוזמות מעניינות ואנחנו מתרגשים להתחיל. מצפים כולנו לבשורות טובות ושתהיה לכולנו שנה טובה ומבורכת". ארז שמול, הבעלים ויו"ר תלמה תיירות אמר: "אנו גאים לחבור לקבוצת הכדורסל המובילה בארץ מכבי ת"א ולהפוך לשותפים של הקבוצה ואוהדיה במשחקי הקבוצה באירופה באמצעות שיווק וניהול כל הטיסות ב-3 השנים הקרובות. אנחנו מאחלים לה הצלחה בכל המשחקים בארץ ובחו"ל. החיבור עם מכבי תל אביב מהווה את המשך האסטרטגיה של תלמה תיירות, להוביל את תחום התיירות העסקית ותיירות הספורט בארץ, ואנו מקווים שבקרוב התיירות בארץ ובעולם תחזור לפעילות נמרצת ונוכל הציע לאוהדים חבילות אטרקטיביות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: