אא

איזי ג'ט משביתה את כל צי המטוסים שלה

חלוצת הלואו קוסט בישראל החליטה להשבית את כל צי המטוסים שלה. מתי תשוב להפעיל טיסות? ומה אומר על כך מנכ"ל החברה, יוהאן לונדגרן?

 צילום: shutterstock צילום: shutterstock

עקב סגירת השמיים של עוד ועוד מדינות, החליטה חברת התעופה איזי ג'ט לקרקע את כל צי המטוסים שלה.

במהלך הימים האחרונים, איזי ג'ט הפעילה טיסות חילוץ במטרה להחזיר נוסעים לבתיהם. החברה הפעילה למעלה מ-650 טיסות חילוץ והשיבה הביתה למעלה מ-45,000 נוסעים. טיסות החילוץ האחרונות הופעלו ביום ראשון 29 במרץ.

מהחברה נמסר, "אנו נמשיך לעבוד עם גופים ממשלתיים להפעלת טיסות חילוץ נוספות כמבוקש".

ומתי תחדש החברה את טיסותיה? "בשלב זה, אין וודאות לגבי מועד שבו ניתן יהיה להפעיל טיסות מסחריות מחדש. אנו נקיים הערכות מצב רצופות בהתבסס על תקנות וביקושים ונעדכן את השוק בהתאם. אנו ממשיכים לנקוט בכל פעולה המאפשרת הסרת עלויות והוצאות שאינן קריטיות בכל הרמות, על מנת למתן את השפעת משבר הקורונה. השבתה מוחלטת של צי המטוסים מסירה עלויות משמעותיות".

עוד נמסר מאיזי ג'ט כי החברה שומרת על מאזן חזק, ללא צורך במימון חובות בתוקף עד לשנת 2022. "אנו נמצאים בשיחות מתמשכות עם גורמים אשר מכירים בחוזק המאזן והמודל העסקי שלנו, על מנת להבטיח נזילות פיננסית".

יוהאן לונדגרן, מנכ"ל איזי ג'ט אמר, "אני גאה מאוד בעובדי החברה, שנתנו את המיטב שביכולתם בזמן כה מאתגר, ובהם אנשי צוות רבים שהתנדבו להפעיל טיסות הצלה בכדי להחזיר את לקוחותינו הביתה. אנו פועלים ללא לאות כדי להבטיח שאיזי ג'ט תמשיך להיות בעמדה טובה כדי להתגבר על משבר הקורונה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאיזי ג'טמשבר הקורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: