אא

אל על החדשה: כיצד תיראה החברה ביום שאחרי הקורונה?

בחברת התעופה כבר החלו להפנים שאל על בעידן שלפני הקורונה כבר לא תהיה אל על ביום שאחרי הקורונה. כיצד תראה החברה ביום שאחרי?

דרימליינר של אל על בתצורת מטען. צילום: דוברות אל על דרימליינר של אל על בתצורת מטען. צילום: דוברות אל על
אין זה סוד שחברת אל על נדרשת לעבור בימים אלה התייעלות מאסיבית כדי לצלוח את משבר הקורונה, בין היתר, על מנת לקבל את ההלוואה המיוחלת שהיא מבקשת בהיקף של כ-350 מיליון דולר בערבות מדינה. זה זמן מה שאל על מצויה במשא ומתן אינטנסיבי מול משרד האוצר ובנק דיסקונט לצורך קבלת ההלוואה. לאחר שהמשא ומתן עם בנק דיסקונט נכשל לפי שעה, פנתה אל על, כפי שפורסם כאן, גם לבנק לאומי. בין אם תקבל את ההלוואה המיוחלת מבנק דיסקונט ובין אם מבנק לאומי, דבר אחד ברור: אל על שלפני הקורונה לא תהיה אל על ביום שאחרי הקורונה. אל על החדשה נדרשת להיות חברה יעליה הרבה יותר. כיצד תראה ביום שאחרי? עם: פחות עובדים - בנושא זה להנהלת החברה צפוי מאבק עיקש מול ועד העובדים.   מצבת כוח אדם מצומצמת. דיילי אל על בדרך לחילוץ מלימה   פחות מטוסים - נכון לרבעון השלישי של שנת 2019, ברשות אל על כ-28 מטוסים בבעלות וכ-17 מטוסים בחכירה. אל על במתכונתה החדשה תאלץ לוותר על חלק מהמטוסים החכורים.  
הדרימליינר של אל על במפעל בסיאטלהדרימליינר של אל על במפעל בסיאטל
היו ימים. הדרימליינר של אל על במפעל בסיאטל רגע לפני הגעתו לראשונה לארץ. צילום: ספיר פרץ זילברמן   פחות יעדים - רשת הנתיבים של החברה תצטמצם אף היא, ובעיקר יפחתו טיסות ליעדים בהם הפסידה כסף ושכבר לא יהיו נכונים לה מבחינה כלכלית.   השקת הקו החדש של אל על ליפן בוטל בשל הקורונה. צילום: 123rf   פחות תדירויות טיסה - לפחות בשלב הראשון של החזרה, צפויה ירידה גם בהיקף תדירויות הטיסה ליעדים אליהם החברה תטוס. תדירויות הטיסה ייקבעו בהתאם לרמות הביקושים שככל הנראה יהיו נמוכות בשלב הראשון.  
החברות האירופיות אינן מפצות כנדרש את הנוסעים באירופההחברות האירופיות אינן מפצות כנדרש את הנוסעים באירופה
פחות טיסות ופחות יעדים. צילום: Shutterstock    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: