אא

אל על: הטבה לעושים רילוקיישן באזור סן פרנסיסקו

חברת התעופה הודיעה על השקת הטבה חדשה ליוצאים והחוזרים מרילוקיישן, בטיסות ישירות בקו ישראל-סן פרנסיסקו וליעדי ההמשך. מיקי שטרסבורגר: "החבילה נועדה להקל על ישראלים היוצאים לשליחות באיזור עמק הסיליקון או לישראלים השבים הביתה"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
חברת אל על בשיתוף חברת CAVAGROUP הודיעה על השקת חבילת הטבות חדשה ללקוחותיה ובני משפחותיהם היוצאים והחוזרים מרילוקיישן, בטיסות ישירות בקו ישראל-סן פרנסיסקו וליעדי ההמשך דרך סן פרנסיסקו, לאס וגאס, לוס אנג'לס: סן חוזה (קליפורניה), סן דיאגו, פורטלנד, סיאטל ופיניקס. בין היתר, תאפשר אל על ללקוחותיה העושים רילוקיישן או החוזרים ממנו לטוס עם כבודה רבה יותר ללא תוספת מחיר ולהטיס אופניים, ללא עלות.

חבילת ההטבות המלאה כוללת: -מחיר אטרקטיבי לכיוון אחד -3 יחידות כבודה לנוסע ללא עלות, ואפשרות לרכישת 2 יחידות כבודה נוספות ב- 30% הנחה (מקסימום 5 יחידות כבודה לנוסע) -הטסת אופניים ללא עלות -50% הנחה על הטסת חיית מחמד -בידוק בדלפקי מחלקת הפרימיום בנתב"ג -אפשרות שדרוג מוזל למחלקת הפרימיום (תמורת 300$) בכפוף לזמינות המחלקה -חברת CAVAGROUP תעניק הטבת רילוקיישן מיוחדת ללקוחות אל על ההטבה הייחודית כוללת: -25% הנחה ברכישת מנוי רילוקיישן שנתי -העברות בארצות המוצא והיעד – ללא עלות -הענקת ארנק הטבות דיגיטלי במתנה -תמיכה לוגיסטית 24 שעות ביממה תוך מענה מידי בטלפון, ווטסאפ ודוא"ל חבילת ההטבות בתוקף ליציאות עד 31.3.20, למימוש ההטבות יש לפנות לסוכני הנסיעות או למוקד השירות הטלפוני של אל על. בעת מימוש ההטבה באמצעות המוקד הטלפוני של אל על לא ייגבו דמי טיפול. מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "חבילת ההטבות החדשה של אל על ליוצאים או לחוזרים מרילוקיישן באיזור סן פרנסיסקו נועדה להקל על ישראלים היוצאים לשליחות באיזור עמק הסיליקון והסביבה או לישראלים השבים הביתה. על פי הערכות, מידי שנה יוצאים אלפי ישראלים יחד עם משפחתם לרילוקיישן באיזור במטרה להשתלב בתעשיית ההיי-טק המקומית. אנו בטוחים כי חבילת ההטבות תהווה עבורם מוצר אטרקטיבי במיוחד ותסייע להם בהתאקלמות קלה יותר שם או בחזרה הביתה לישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: