אא

אל על והאוצר חתמו על מתווה הסיוע לחברה בעקבות משבר האומיקרון

עמיקם בן צבי, יו״ר אל על: ״משוכנע שאנו ניצבים בפני תקופה חדשה שתאפשר לחברת אל על להמריא מחדש לצמוח ולהצליח דבר שיוביל גם לשגשוג ורווחה למשק הישראלי"

אל על. צילום: Shutterstock אל על. צילום: Shutterstock

האוצר, בעלת השליטה וחברת אל על חתמו על מתווה סיוע בגין התפרצות האומיקרון.

 בהמשך להחלטת הממשלה בדבר סיוע לחברות התעופה- נחתם היום הסכם הסיוע וזאת על רקע המשבר שנגרם בעקבות התפרצות וריאנט האומיקרון.

יושב ראש אל על עמיקם בן צבי אמר לאחר ההשגת המתווה המיוחל: "התגייסותה של ממשלת ישראל לסייע לאל על להתגבר על הנזקים העסקיים שנגרמו לה במסגרת המאבק בנגיף אומיקרון, מבטאת את החשיבות האסטרטגית של אל על למדינת ישראל. אני מבקש להודות לראש הממשלה, לשרת התחבורה, לשר האוצר ולשר התיירות, על התמיכה. תודה מיוחדת לבעלת השליטה על העמידה לצד החברה באחת משעותיה הקשות ועל כך שהזרימה עד עתה סכום של כ-800 מיליון שקל. אני משוכנע שאנו ניצבים בפני תקופה חדשה שתאפשר לחברת אל על להמריא מחדש לצמוח ולהצליח דבר שיוביל גם לשגשוג ורווחה למשק הישראלי."

מנכ"ל אל על אביגל שורק: "אני מברך על ההחלטה של ממשלת ישראל בדבר הסיוע לחברות התעופה ועל השיח הרצוף והענייני מול אנשי האוצר באגף התקציבים, החשב הכללי והיועץ המשפטי. אני רוצה להודות לבעלת השליטה על המחויבות שלה לאיתנות הפיננסית של החברה ולהעלאתה על פסים של צמיחה. תודה מיוחדת לארנון בר דוד יו"ר ההסתדרות החדשה, על הסיוע והדאגה הכנה לעובדים והבטחת מקום הפרנסה שלהם. תודה גם ליו"ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי, על העמידה האיתנה. המדיניות לגיבוש סיוע זכתה לתמיכה רבה גם בקרב יושבי הראש של וועדות הכלכלה והחוקה, שדולת התעופה בכנסת ושרים נוספים, שסייעו בהבנה כי החלטות המדינה שהביאו לסגירת השמיים בפועל מחייבות מתן סיוע.״

עוד מוסיף מנכ״ל אל על: ״מעל לכל אני רוצה להודות לכול עובדי אל על שהתמידו לפעול גם בימים הקשים של אי הודאות ודאגו להוציא את הטיסות בצורה בטוחה, במועד המתוכנן ועם שרות הטוב ביותר שיש.״ כעת באל על נערכים לעלייה משמעותית בפעילות כפועל יוצא מהירידה החדה הצפויה בתחלואה ובחברה מציינים כי החברה פועלת בשיתוף עם הגורמים המקצועיים במשרדי הבריאות והתחבורה וברשות שדות התעופה, "על מנת לפשט ולהקל על תהליך הטיסה עבור לקוחותיה. המטרה היא ליצור נוהל פשוט, נוח ליישום ועם זאת בטוח, תוך התאמתו לרמת התחלואה בישראל ולנהלים והחלטות הנהוגות בעולם המערבי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלמשרד האוצראביגל שורק

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: