אא

אל על: עימות בין המנכ"ל לטייסים, המאיימים להשבית את הטיסות ממחר

ועד טייסי אל על, בראשות ניר ראובני, נפגש היום עם גונן אוסישקין, מנכ"ל החברה, אשר אמר בפגישה כי אינו מסוגל להיענות לדרישותיהם, ואי לכך הם החליטו להשבית את כל טיסות החברה החל ממחר

גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג' גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג'
ניר ראובני, יו"ר ועד טייסי אל על, ונציגות הטייסים, נפגשו עם מנכ"ל החברה, גונן אוסישקין. "טייסי החברה מבקשים לסייע למאמצי ההצלה של החברה", לדבריהם, "בדיוק כפי שנעשה מאז תחילת משבר הקורונה. עם זאת, הוועד עומד על כיבוד ההסכמים מצד ההנהלה, לרבות הסדרי הביניים שסוכמו ובוטלו חד צדדית, שנועדו לסייע לחברה לצלוח את התקופה הקשה. המנכ"ל הודיע לטייסים, כי אינו מסוגל להיענות לבקשתם. לאור כל אלה, ולאחר שהנהלת החברה לא כיבדה גם את ההסכמים, שעליהם חתמה עם הוועד לפני פחות מחודש, הוועד הגיע למסקנה, כי אין ביכולתה של בעלת החברה לחלץ אותה ממצבה. לטענת הטייסים, בעלת החברה לא מסוגלת לפגוש את מתווה החילוץ הנדיב מצד האוצר, אינה מסוגלת להגיע להסכמים עם העובדים, ואינה מסוגלת להנהיג את החברה בשעה זו. חברת אל על זקוקה להזרמת הון, אם מצד הבעלים הקיימים או מבעלים אחרים, שיהיו מסוגלים להנהיג את החברה ולצלוח את משבר הקורונה. טייסי אל על מצהירים, כי יעמדו לצידם ויסייעו לכל מי שיפגינו את המסוגלות הזאת".
אל עלאל על
אל על. צילום: עידו וכטל נוכח כל טענותיהם, הטייסים מאיימים להשבית ממחר את כל טיסות החברה. אוסישקין הדגיש בפני הטייסים, כי הוא אינו יכול להיענות לדרישותיהם, והוסיף: "מי שלא יטוס, נוציא אותו לחל"ת", ואף הודיע, לטענת הטייסים, שישבית את החברה ממחר. מחברת אל על נמסר: "חברת אל על נמצאת בתהליך מתקדם לסיכום מתווה הסיוע מהמדינה באחד משני המתווים של על הפרק והשיקול המרכזי בבחירת המתווה הוא טובתה של חברת אל על. כפי שהובהר על ידי המדינה והבנקים - תנאי יסודי לקבלת הסיוע הוא חתימה על הסכם התייעלות עם ההסתדרות והעובדים. בשבוע שעבר נחתם הסכם עם מגזר דיילי האוויר ואנו עוסקים במרץ בניסיון להגיע להסכם בחסות ההסתדרות עם יתר המגזרים. הנהלת אל על נחושה לעשות הכל על מנת לעמוד בדרישות הממשלה והגורם המממן לקבל את הסיוע ולהיערך באופן מדורג לחזרה לפעילות. לצורך כך נדרשת אחריות ומנהיגות מצד כל הגורמים המעורבים בתהליך - ההסתדרות, ההנהלה ונציגי העובדים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלגונן אוסישקיןטייסי אל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: