אא

אמירייטס: מחלקת פרמיום אקונומי חדישה במטוסים רחבי הגוף

בתערוכת התעופה בדובאי הודיעה החברה כי היא תעצב 105 ממטוסיה רחבי הגוף החדשים במחלקת פרמיום אקונומי חדשנית, וזאת בנוסף לשיפורים אחרים בתא הנוסעים

ה-A380 של אמירייטס צילום: shutterstock ה-A380 של אמירייטס צילום: shutterstock

אמירייטס חשפה תוכנית שיפוץ ושדרוג חדשה לחלק ניכר ממטוסיה. תוכנית העיצוב המחודש של תא הנוסעים, של ענקית התעופה מאיחוד האמירויות, תימשך 18 חודשים, ומתוכננת להתחיל בסוף 2022. התוכנית תתבצע כולה במרכז ההנדסה החדיש של אמירייטס בדובאי, והיא כוללת כוללת 52 מטוסי A380 ו-53 מטוסי בואינג 777.

חברת התעופה גם שוקלת להתקין מחלקת עסקים חדשה לגמרי במטוס הבואינג 777 שלה, עם מושבים מותאמים אישית בפריסה 1-2-1. סר טים קלארק, נשיא אמירייטס, אמר: "אמירייטס משקיעה בתוכנית השיפוץ הזו כדי להבטיח שנמשיך לשרת את צורכי הלקוחות שלנו ולספק להם את החוויות הטובות ביותר בשמיים. מאז שהצגנו את מושבי ה-Premium Economy שלנו לפני שנה, קיבלנו תגובה חיובית עצומה. הלקוחות נדהמו מהאיכות והנוחות... אנו מתכוונים להמשיך ולפתח את ה-Premium Economy שלנו לחוויה ייחודית בתעשייה. אנחנו גם שוקלים מוצר חדש לגמרי במחלקת עסקים. פרטים נוספים ייחשפו בבוא העת".

קלארק הוסיף: "זה גם מקור לגאווה שפרויקט השיפוץ כולו יתבצע בבסיס הבית שלנו בדובאי. זה מדגים את יכולות התעופה החזקות, שנבנו בתוך חברת התעופה שלנו".

בתום תוכנית השיפוץ, יהיו לאמירייטס בסך הכול 111 מטוסי בואינג 777 ואיירבוס A380 המציעים מושבי פרמיום אקונומי, כולל 6 מטוסי A380 נוספים, שיימסרו לחברת התעופה עם 4 מחלקות נוסעים בחודש הקרוב, כולל מחלקת הפרמיום אקונומי החדשה, והם מיד יפעלו בטיסות החברה בקווים אל: ניו יורק, פריס, לונדון ופרנקפורט. מחלקת הפרמיום אקונומי החדשנית של אמירייטס היא ברמת מושבים ייחודית, הן באיכות, ברוחב, בגובה, באפשרויות הכוונון וההרכנה, עם נקודות טעינה, שולחן אוכל רחב ושולחן קוקטיילים צדדי, צג מערכת בידור בגודל 13.3 אינץ', המספק מגוון מוסיקה, סרטים, טלוויזיה, חדשות ותוכן מגוון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםדובאיA380777פספורט UAE - GCC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: