אא

פרסום ראשון: אמירייטס תפעיל טיסות בקו דובאי-ת"א-דובאי החל מ-23 ביוני

אמירייטס בדרך לישראל: חברת התעופה הלאומית של דובאי הנחשבת לאחת מחברות התעופה מהטובות בעולם, צפויה להפעיל קו טיסות ישיר מדובאי לתל אביב החל מחודש יוני הקרוב בתדירות של טיסה יומית אחת בשעות הערב

A330 של אמירייטס. צילום: shutterstock A330 של אמירייטס. צילום: shutterstock

לאחר אין ספור השערות וציפיות, זה סוף סוף קורה: חברת התעופה אמירייטס (Emirates) צפויה להגיע לישראל ולהפעיל טיסות ישירות בקו דובאי-תל אביב-דובאי החל מ-23 ביוני. כך נודע לפספורטניוז.

חברת התעופה, מהטובות בעולם התעופה המסחרית, תחל לפעול בנמל התעופה בן גוריון עם טיסה יומית אחת בשעות הערב, כאמור החל מ-23 ביוני 2022. תדירות זו צפויה לעלות בהתאם לביקושים. מי שתייצג את אמירייטס איירליינס בישראל הינה חברת ״אופן סקיי״.

דיילת אמירייטס על ראש מגדל בורג' חליפה בדובאי. צילום: יח"צ אמירייטס

בנובמבר 2021, חברת התעופה הודיעה על דחיית השקת קו הטיסות שלה לתל אביב, שתוכנן לפעול החל מ-6 בדצמבר 2021, עד להודעה חדשה. הדחייה נבעה משינויים שנעשו בהנחיות הכניסה למדינת ישראל בעקבות התפרצות זן האומיקרון. מאמירייטס נמסר בזמנו כי החברה מחויבת להשיק את קו הטיסות החדש שלה לתל-אביב ברגע שהמצב יאפשר ותמשיך לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם כל הרשויות והגורמים הרלוונטיים, עם ההתפתחויות והשינויים בהנחיות.

"אנו ממשיכים לעקוב באופן הדוק אחר המצב ופועלים בכפוף להנחיות רשויות הבריאות והממשלה. כחברת תעופה, אמירייטס ממשיכה ליישם את אמצעי הבריאות והבטיחות מהמובילים בתעשייה, באוויר ועל הקרקע. הבריאות והבטיחות של הלקוחות, העובדים והקהילות שאנו משרתים ברשת הנתיבים שלנו נמצאים בראש סדר העדיפויות של החברה. אנו מצטערים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחות ונסייע להם בהתאמת תכניות הנסיעה שלהם", נמסר על ידי החברה.

סימולטור של אמירייטס בקניון בדובאי. צילום: ספיר פרץסימולטור של אמירייטס בקניון בדובאי. צילום: ספיר פרץ
אמירייטס היא חברת התעופה הלאומית של דובאי, שבאיחוד האמירויות. החברה עטורת הפרסים, מציבה שוב ושוב רף סטנדרטים גבוה ברמת ובאיכות השירות בתעופה המסחרית. לחברה צי של 270 מטוסים ובין השנים 2019-2020 הטיסה 56 מיליון נוסעים. אמירייטס, המעסיקה (נכון לספטמבר 2020) 45,040 עובדים, טסה ל-157 יעדים סובב עולם. באמירייטס מאמינים שישראלים רבים יבחרו לטוס עימה לדובאי, יעד שהפך מאז נחתמו הסכמי השלום עם איחוד האמירויות ללהיט תיירותי, ומשם למגוון יעדי המשך סובב עולם. https://www.youtube.com/watch?v=wMovOfx8S-I

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאמירייטספספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: