אא

ארקיע דורשת להאריך את שעות הפעילות בשדה"ת רמון. רש'ת: אין לנו תקציב

שדה"ת ליד העיר אילת פתוח עד רק השעה 19:00 ובארקיע זועמים על המגבלה. עוז ברלוביץ': "יש ביקושים גדולים ומגבילים אותנו, קורא לשרת התחבורה ולכל הגורמים הקשורים לכך להתעשת". רשות שדות התעופה: "הרשות ממנת ממקורותיה התקציבים את נמל התעופה רמון בעלות של רבע מיליארד שקל"

דואגים לבריאותך בכניסה לשדה התעופה רמון. צילום: ספיר פרץ זילברמן דואגים לבריאותך בכניסה לשדה התעופה רמון. צילום: ספיר פרץ זילברמן
בחברת ארקיע דורשים להגדיל את שעות הפעילות של שדה התעופה ע"ש רמון ליד העיר אילת, מעבר לשעה 19:00. שדה"ת הדרומי פתוח כיום רק בין השעות 07:00 ל:19:00 ובארקיע טוענים כי ההגבלה הזאת בשעות הפעילות פוגעת באופן דרמטי בתנועת הטסים לעיר הדרומית. עוז ברלוביץ', המשנה למנכ"ל ארקיע, אמר הבוקר (שישי) בנושא לפספורטניוז כי: "לאחר תקופה ארוכה סוף סו, ישנם ביקושים גדולים לטיסות לאילת מצד הציבור הישראלי שרוצה לנפוש בעיר, אך שעות הפעילות של נמל התעופה רמון מגבילה באופן משמעותי את היכולת שלנו להציע מנעד רחב יותר של טיסות ופוגעת בעיקר בציבור הנוסעים. יש זינוק גדול בביקושים לטיסות לאילת. דווקא שחוזר האמון בתעופה הישראלית והציבור מצביע ברגליו לטובת העיר אילת, אז יש לנו מגבלת שעות קשה, והגבלת פעילות עד השעה 19:00. חייבים פתוח את השדה לפעילות גם בבוקר בשעה 05:30 ולאפשר טיסת בוקר מוקדמת בשעה 07:00, לבקשת רבים מתושבי העיר אילת. אני קורא לשרת התחבורה, רגב, ולכל הגורמים הקשורים לכך להתעשת ולאפשר פעילות מעבר לשעה 19:00." מרשות שדות התעופה נמסר בתגובה: "רשות שדות התעופה ממנת ממקורותיה התקציבים את נמל התעופה רמון באילת בעלות של רבע מיליארד שקל. הפעילות מתקיימת בשעות 07:00 עד 19:00. מימון הפעילות התעופתית מעבר לשעות שנקבעו צריכים להגיע ממקור תקציבי שאינו ממקורות רשות שדות התעופה".
עוז ברלוביץ, ארקיעעוז ברלוביץ, ארקיע
"זינוק גדול בביקושים לטיסות לאילת"עוז ברלוביץ. צילום:פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהבארץמבזקיםארקיעעוז ברלוביץנמל התעופה רמוןחדשות בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: