אא

ארקיע - המובילה הרשמית של משלחת ישראל למשחקים האולימפיים ב-2024

ארקיע תטיס את המשלחות האולימפיות של ישראל למשחקים האולימפיים האירופאיים בפולין ב-2023 ובפריז ב-2024. מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "בחזונה רואה עצמה ארקיע כבית של הספורט הישראלי". יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי:"תמיכת ארקיע תאפשר לנו להפנות משאבים לתמיכה בתוכניות ההישגיות"

FIBA 3x3 U23 odedgaya@gmail.com FIBA 3x3 U23 [email protected]

חברת התעופה ארקיע והוועד האולימפי בישראל חתמו היום (ג') על הסכם חסות רב שנתי, במסגרתו ארקיע תהיה המובילה הרשמית של משלחת ישראל למשחקים האולימפיים. ארקיע תטיס את המשלחות האולימפיות של ישראל למשחקים האולימפיים האירופאיים שיתקיימו בפולין ב-2023 ושנה לאחר מכן, תטיס את משלחת ישראל לאירוע הספורט הגדול והיוקרתי בעולם – המשחקים האולימפיים בפריז 2024.

במסגרת הסכם החסות, יוטבע סמליל הוועד האולימפי בישראל על מטוסי ארקיע ויופץ בכל ערוצי השיווק וההפצה של החברה. במסגרת החסות תעודד אוהדי ספורט רבים מישראל להגיע למשחקים האולימפיים כל זאת במטרה ברורה לתת גב ועידוד למשלחת הישראלית.

עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "נרגשים ושמחים שהוועד האולימפי בישראל בחר בנו להוביל את משלחת ישראל למשחקים האולימפיים שיתקיימו בפריז בקיץ 2024. בחזונה רואה עצמה ארקיע כבית של הספורט הישראלי ושיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי בישראל מהווה נדבך מרכזי וחשוב ביותר בחזון זה. ארקיע מבקשת לכבד את זכר י"א חללי מינכן ומקווה להטיס את המשלחת הישראלית, הכוללת את משפחות הי'א, לטקס המרכזי שיתקיים ב-5 ספטמבר הקרוב במינכן".

צחי וייס, מנהל מחלקת הפרויקטים וממונה תחום הספורט בארקיע, מיוזמי ההסכם: "ארקיע גאה ושמחה להיות חלק מהמשפחה העסקית המדהימה של החברות הישראליות התומכות בוועד האולימפי בישראל ובמשלחת לפריז 2024. תודה לוועד האולימפי בישראל שבחר בנו כשותף עסקי שלו. אנו מאחלים לספורטאים והספורטאיות של ישראל הצלחה רבה בתחרויות הקרבות לקראת המשחקים האולימפיים ובהישגים מרשימים במשחקים האולימפיים עצמם".

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל: "אנחנו נרגשים להצטרפותה של ארקיע לנבחרת החברות המסחריות המובילות בישראל בתחומן, שבחרו לתת אמון במשלחת האולימפית של ישראל במחזור פריז 2024 ואשר רואות בערכים שמייצגת המשלחת האולימפית של ישראל - מצוינות חסרת גבולות, נחישות וגיוון בחברה הישראלית – ערכים משמעותיים לכל גוף בכל תחום. התמיכה של ארקיע תאפשר לנו בוועד האולימפי בישראל להפנות משאבים נוספים לתמיכה בתוכניות ההישגיות שלנו במשלחות האולימפיות לבוגרים ולא פחות חשוב לכישרונות הנוער שלנו המתכוננים למשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס 2028". יעל ארד, גדי טפר ועוז ברלוביץ. צילום: עודד קרני באדיבות הוועד האולימפי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםארקיע

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: