אא

ארקיע עשויה לחבור לאחת המתמודדות על ישראייר

לאחר שהצעה שהגישה לרכישת ישראייר נדחתה על ידי נאמן אי.די.בי מאחר ואין בה רכיב מזומן, ארקיע עשויה להתחבר לאחת המתמודדות האחרות. גורמים בשוק ההון מעריכים כי כבר החלו שיחות בנושא בין חלק מהמתמודדים

צילום: ארקיע צילום: ארקיע

אחרי שנאמן אי.די.בי פיתוח, עו"ד אופיר נאור, פסל השבוע את הצעתה לרכישת ישראייר, ארקיע עשויה לחבור למתמודדת אחרת על רכישת החברה כדי לזכות בהתמחרות. בסביבת ארקיע אומרים כי בחברה בהחלט לא פוסלים להתחבר עם אחת המתמודדות האחרות. גורמים בשוק ההון מעריכים כי כבר מתקיימות שיחות בנושא בין חלק מהמתמודדים.

כזכור, דירקטוריון אי.די.בי תיירות קיבל בתחילת השבוע את המלצת הנאמן להאיץ את המו"מ עם מוטי בן משה, רמי לוי, אמנון סלע ואריה פרידנזון שעלו לשלב ההתמחרות על רכישת ישראייר.

בן משה הגיש הצעה של כ-90 מיליון שקל במזומן, סלע הגיש כ-80 מיליון שקל במזומן ורמי לוי הגיש הצעה של 70 מיליון שקל במזומן. מי ששיפרה אתמול (חמישי) את הצעתה היא חברת כנפיים בבעלותה של בעלת השליטה לשעבר באל על, תמי מוזס בורוביץ' שהעלתה את רכיב המזומן ל-35 מיליון שקל ובסך הכל הגישה הצעה כוללת של כ-107 מיליון שקל - הצעה שהחזירה אותה להתמודדות. כזכור, בעלי האג"ח של החברה הודיעו שלא ימכרו את ישראייר בפחות מ-110 מיליון שקל נטו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםארקיע

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: