אא

ארקיע תטוס לגואה. המחיר? החל מ-299 דולר לכיוון

הטיסות שיופעלו במתכונת שנתית יתחילו בחודש ספטמבר במטוסי ה Airbus החדישים של ארקיע, ויארכו כ-7 שעות. ניר דגן: "גאים להפעיל את הדור החדיש ביותר של מטוסי הנוסעים לטובת לקוחותינו"

צילום 123rf|צילום: shutterstock|גואה. צילום shutterstock צילום 123rf|צילום: shutterstock|גואה. צילום shutterstock
כשנה לאחר שהחלה להפעיל טיסות ישירות לבנגקוק, מכריזה ארקיע על הרחבת פעילותה למזרח. חברת התעופה תפעיל טיסות ישירות לגואה ולקוצ'ין בדרום הודו (מדינת קרלה) במחירים של החל מ- 249 דולר לכיוון (לקוצ'ין) ו-299 דולר לכיוון (לגואה). מחיר הכרטיס כולל כבודה ושירות מלא במהלך הטיסה. הטיסות, שיחלו לפעול בחודש ספטמבר 2019, יתבצעו במטוסי ה Airbus 321neoLR החדישים של ארקיע ויארכו כ-7 שעות. זמן טיסה קצר משמעותית בהשוואה ליעדים המבוקשים ע"י התייר הישראלי. לשני היעדים יוצעו טיסות, טיולים מאורגנים, וחבילות נופש בריזורטים מפנקים. הטיסות יופעלו במתכונת שנתית (למעט חודשי הקיץ הישראלי – עונת המונסונים בהודו).
  • • לגואה תופעל טיסה שבועית בימי שלישי.
  • • לקוצ'ין שתי טיסות שבועיות: בחודשים ספטמבר–אוקטובר יציאות בימי שני ושישי והחל מ-27 באוקטובר יציאות ימי ראשון וחמישי
מנכ"ל קבוצת ארקיע ניר דגן: "הודו, מדינת קרלה והיעדים שבחרנו לפתוח היו מזה שנים חלום של ישראלים משלל גווני הקשת התיירותית. שילוב של טבע, מסורת יהודית, חופים לבנים, מסיבות וחופש בריזורטים מפנקים. אנו גאים להפעיל את הדור החדיש ביותר של מטוסי הנוסעים לטובת לקוחותינו ולאפשר סוף סוף גישה ישירה ליעדים מועדפים ובמחירים שווים לכל נפש." לדברי מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל עוז ברלוביץ: "הקווים החדשים הם חלק מהאסטרטגיה של ארקיע הבונה מוצרים מגוונים ומפתיעים לשוק הישראלי. מבדיקות שוק שערכנו עלה כי שני יעדים אלה אטרקטיביים במיוחד, ואנו מאמינים שהם יהיו אתרי נופש מבוקשים על מפת היעדים של התייר הישראלי. בנוסף לטיולים המאורגנים והנופשונים תציע ארקיע גם טיסות המשך למגוון יעדים במזרח". צילום: ארקיע

על קוצ'ין וגואה:

קוצ'ין, השוכנת במדינת קרלה ( KERALA ) שבדרום הודו מתאפיינת בנהרות ואגמים זרועי שושני מים סגולות, מפרצים, לגונות ודקלי הקוקוס לצד יערות ירוקי עד. נתיבי מים מקשרים בין רבים מכפריה, וחול זהוב מאפיין את חופיה. כל אלה מהווים תפאורה הולמת לבתי המלון, הריזורטים, וכפרי הנופש הרבים הממוקמים במדינה.

גואה נחשבת לאחד היעדים המתויירים ביותר בהודו, בין היתר בזכות אופייה המערבי והידידותי לתייר. חופיה בעלי השם, השזורים על שפת האוקיינוס ההודי, הריזורטים המפנקים, המסיבות והקולינריה הופכות את גואה ליעד אטרקטיבי לצעירים, מבוגרים ומשפחות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםארקיעניר דגןעוז ברלוביץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: