אא

אתיופיאן איירליינס: פרס הוקרה מאיירבוס על פעילותה במשבר הקורונה

סגן נשיא איירבוס: "הפרס מביע את ההתפעלות של ההנהלה ושל כל העובדים באיירבוס מההישגים העצומים של אתיופיאן איירליינס במהלך המגפה חסרת התקדים"

Tewolde GebreMariam (מימין) מקבל את הפרס. צילום: אתיופיאן איירליינס Tewolde GebreMariam (מימין) מקבל את הפרס. צילום: אתיופיאן איירליינס
אתיופיאן איירליינס קיבלה בימים אלה פרס הוקרה מיוחד מיצרנית המטוסים הגדולה, איירבוס, על היצירתיות הייחודית והמחייבת והחוסן יוצא הדופן, שהפגינה חברת התעופה במהלך משבר הקורונה העולמי. חברת התעופה אתיופיאן היא בין חברות התעופה היחידות בעולם, שהמשיכו לטוס כל הזמן, כולל לתל אביב. במקביל החברה הפעילה מאות טיסות מטען עם ציוד רפואי לרחבי העולם, והיא, ככל הנראה, חברת התעופה היחידה בעולם שהתנהלה במשבר ללא הלוואות, ללא פיטורי עובדים וללא קיצוץ במשכורות. אתיופיאן איירליינס היא גם חברת התעופה הראשונה, שהסבה את מטוסי הנוסעים A350 למטוסי מטען כדי להוביל ציוד רפואי נחוץ במאבק נגד התפשטות הקורונה. בטקס המיוחד אמר מנכ"ל קבוצת אתיופיאן איירליינס, Tewolde GebreMariam: "אנחנו באתיופיאן מאושרים מכך שאחת מהחברות המובילות בעולם, איירבוס, הכירה במאמצים של הנהלת אתיופיאן איירליינס ועובדי הקבוצה ליצירתיות המחייבת ולחוסן שהפגנו במהלך משבר הקורונה העולמי. היינו שם כשהעולם היה זקוק לנו יותר מכל. ברצוני להביע את תודתי למעלה מ-17 אלף עובדי אתיופיאן החרוצים והמסורים ולצוות ההנהלה". Hadi Akoum, סגן נשיא מכירות וניהול לקוחות באיירבוס אפריקה, אמר: "הפרס מביע את ההתפעלות של ההנהלה ושל כל העובדים באיירבוס מההישגים העצומים של אתיופיאן איירליינס במהלך המגפה חסרת התקדים. בזמן שחברות תעופה אחרות עדיין מנסות להבין כיצד לפעול, אתיופיאן איירליינס דחפה קדימה באגרסיביות, היא מצאה פתרונות ואף יצרה אותם, כמו למשל כשהסבה את מטוסי הנוסעים למטוסי מטען. אתיופיאן איירליינס היא הראשונה לעשות זאת עם מטוסי ה-Airbus A350, המשיכה לטוס ואף לייצר עסקים חדשים. היום אתיופיאן אייליינס מצליחה לתפקד במתכונת מלאה ומפעילה את כל צי המטוסים שלה, זאת בזמן שחברות אחרות פועלות במתכונת מצומצמת של 10% מהיכולות שלהן וכאשר חברות תעופה רבות אחרות פשוט הכריזו על פשיטת רגל, מה שגרם לאנשים רבים לאבד את עבודותם. ההישגים האלו הושגו בזכות המנהיגות בעלת החזון של מר Tewolde GebreMariam וכעת אתיופיאן איירליינס מהווה דוגמה לחוסן ולחזון מחשבתי חדשני עבור העולם כולו. אנחנו באיירבוס מודים לכם כל כך ומביעים התפעלות אמיתית וכנה מצוות ההנהלה ומעובדי אתיופיאן איירליינס".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאתיופיאן איירליינסאיירבוס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: