אא

בדרך להתייעלות: נחתמו שני הסכמי הבראה נוספים באל על

הסכמי ההבראה שנחתמו לפנות בוקר עם הסקטורים מינהלי ותחזוקה-הנדסה יאפשרו לאל על התייעלות של 88 מיליון דולר בשנה. יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות בדף הפייסבוק שלו: "העובדים באל על הוכיחו שהם יודעים להיכנס מתחת לאלונקה"

חותמים על הסכמים עם הסקטור המינהלי וסקטור תחזוקה והנדסה באל על. צילום: דוברות הסתדרות העובדים חותמים על הסכמים עם הסקטור המינהלי וסקטור תחזוקה והנדסה באל על. צילום: דוברות הסתדרות העובדים
"בשעה 05:00 לפנות בוקר ולאחר לילות לבנים, חותמים על הסכמי הבראה באל על. ועדי העובדים באל על הוכיחו שהם יודעים להיכנס מתחת לאלונקה ולהציל את החברה. גאה בכם!!"', כך כתב מוקדם הבוקר (ד') יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי, בדף הפייסבוק שלו.
אבי אדריאבי אדרי
"ועדי העובדים באל על הוכיחו שהם יודעים להיכנס מתחת לאלונקה". אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות. צילום: דוברות ההסתדרות
שבועיים אחרי סקטור מנהלי השירות בטיסות והדיילים, הנהלת אל על חתמה לפנות בוקר על הסכמי הבראה עם שני סקטורים נוספים בחברה: הסקטור המינהלי וסקטור התחזוקה וההנדסה. ההסכמים מהווים צעד משמעותי נוסף להסדרת המתווה להצלת חברת התעופה שיאפשרו לאל על התייעלות של 88 מיליון דולר בשנה: כ-52 מיליון דולר בשנה חסכון מהתייעלות הסקטור המנהלי וכ-36 מיליון דולר בשנה מהתייעלות סקטור התחזוקה וההנדסה. תוקף ההסכמים יהיה במקביל ולמשך תקופת ההלוואה שתקבל אל על וההסכמים יקיפו כ-3,000 עובדים מהסקטור המנהלי וכ-1,300 עובדים מסקטור התחזוקה וההנדסה. כמו כן, במסגרת ההסכמות בין הצדדים, תצומצם מצבת כוח האדם בשני הסקטורים, כאשר לחלק מהעובדים יוצע מנגנון פרישה מוקדמת בתנאים מיטיבים ולחלק אחר - מנגנון פיצויים מוגדלים. בכל אחד מהמגזרים יינקטו מנגנוני התייעלות בפעילויות הייחודיות להם, כגון מעבר לעבודה דיגיטלית, ייעול הליכי עבודה ועוד. הוצאת ההסכמים לפועל מותנית בהסכם הלוואה שעתידה לקבל החברה ובהנפקת מניות לציבור.
לצד אדרי ויו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, נכחו במעמד החתימה יתר השותפים להסכמים, בהם: יו"ר מרחב השפלה בהסתדרות, משה ארבלי,  יו"ר ועד עובדי אל על בסקטור המנהלי, ירון רז, יו"ר ועד עובדי סקטור תחזוקה והנדסה, שרון בן יצחק ונציגי הנהלת אל על ובראשם סמנכ"לית משאבי אנוש ומינהל, יהודית גריסרו. "עשינו צעד משמעותי נוסף כדי להבטיח את המשך קיומה של אל על", אמר יו"ר ההסתדרות בר-דוד במעמד החתימה. עוד אמר, "אני רוצה לחזק את ידי הוועדים על גילוי האחריות בשעה כל כך משמעותית לחברה ועל כך שנרתמו להצלתה. יישר כוח לצוות המסור של איגוד עובדי התחבורה, בראשות אבי אדרי, ותודה גם למנכ"ל אל-על ולסמנכ"לית משאבי האנוש, על כך שפעלו לגישור הפערים ולגיבוש ההסכמות בין הצדדים. ההסכמים שחתמנו הלילה מבטאים מנהיגות אחראית ונוטעים תקווה לעתיד בהיר יותר שיחזיר את אל על למעמד של חברה איתנה ומובילה במשק הישראלי". מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין, מסר "ההסכם שנחתם הוא צעד נוסף בדרך להבראת אל על. אני מבקש להודות ליו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד וליו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי, על האחריות והמאמצים הרבים כדי להגיע להסכם. תודה גם ליו"ר ועד התחזוקה שרון בן יצחק ויתר נציגי התחזוקה וליו"ר ועד מנהלי ואקדמאים ירון רז והנציגים על העמידה על זכויות העובדים לצד החובה להגן על הבית. תודה לסמנכ"ל משאבי אנוש יהודית גריסרו וצוותה על ההובלה של השיח עם הנציגים וההסתדרות מתוך אחריות ודאגה כנה לשלום החברה ואנשיה".
אל עלאל על
"צעד נוסף בדרך להבראת אל על". גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על. צילום: סיון פרג' יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אדרי אמר, "חוסנה של אל על מגיע מההון האנושי שלה שהוכיח שוב את מידת האחריות והמחויבות שלו לעתיד החברה. תודה לירון רז ולשרון בן יצחק ולכל חברי הוועדים על כך שעזרו להציל את הבית המקצועי של אלפי עובדים באל על. תודה להנהלת החברה ותודה מיוחדת ליו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, על המעורבות האישית שלו לקידום הנושא. בהסכמים שחתמנו נתנו סיכוי אמיתי להתאוששות של אל על ולאפשרות שלה לחזור ולהיות ספינת הדגל של ענף התעופה הישראלי". סמנכ"לית משאבי אנוש באל על, יהודית גריסרו, אמרה "ההסכם הזה הוא הוכחה נוספת לכך שאנשי אל על רואים בה יותר ממקום עבודה וזהו בית ומשפחה עבורם".    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלהסתדרות העובדים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: