אא

בואינג מתכננת להגביר משמעותית את ייצור מטוסי 737 MAX

נוכח האישור המחודש והפעילות המוצלחת של המטוס חברות רבות ממתינות לאספקה, ובואינג משתדלת להעלות את קצב הייצור והכשרת המטוסים המקורקעים, כדי לעמוד במחויבות לספק יותר מ-4,000 מטוסים מוזמנים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
תוכנית מטוסי 737 MAX של בואינג חוזרת בהדרגה למסלול, כשהחברה צופה עלייה משמעותית בייצור בחודשים הקרובים. שתי ההתרסקויות הטרגיות של מטוס MAX ב-2018 וב-2019 הובילו להפסקת ייצור ואספקה של הדגם במשך 20 חודשים, אבל כשחברות תעופה חוזרות לשימוש במטוס, בואינג צופה עלייה בייצור ה-MAX כדי לענות על הביקוש. בואינג מקווה להגביר את הייצור של מטוסי ה-737 MAX שלה ברבעון השני, ובחודש שעבר פרסמה את תוצאות הרבעון הראשון שלה, תוך פירוט מספר נתוני מפתח ותוכניות. בתחזיות לגבי ייצור מטוסי ה-737 MAX ציינה החברה: "בואינג כמעט השלימה את החזרה הבטוחה העולמית לשירות של ה-737 MAX והוא טס יותר ממיליון שעות טיסה בסך הכל מאז סוף 2020. קצב ייצור ה-737 ממשיך לעלות וצפוי לעלות ל-31 מטוסים בחודש במהלך הרבע השני של השנה".

 

למעשה, יצרנית המטוס מתכננת להגביר את הייצור של ה-737 MAX לכדי 47 מטוסים לחודש עד סוף השנה הבאה. בינואר בואינג ציינה, כי היא גם פועלת לניקוי ושיפוץ המלאי של 335 מטוסי MAX, שנערמו בעקבות שתי התאונות הקטלניות של המטוס והקרקוע הממושך. החברה מעריכה שרוב המטוסים הללו יסופקו עד סוף 2023. לפי הנתונים שפרסמה בואינג, יש לה 4,138 הזמנות, שטרם מומשו עבור משפחת מטוסי MAX, כולל ה-MAX 10 שטרם קיבל אישור, נכון ל-31 במרץ 2022. חברות תעופה מכל העולם ממתינות לשלב את המטוס לתוך הצי שלהן בעקבות האישור מחדש המוצלח של המטוס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםMAX 737

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: