אא

סגן נשיא איתיחאד איירווייס: "אנחנו חברת תעופה של 5 כוכבים וכדאי לטוס איתנו"

סגן נשיא מכירות ושיווק בחברת התעופה איתיחאד איירווייס השיב לשאלת פספורטניוז, כי ברגע שיחלו הטיסות הישירות בין המדינות איתיחאד תציע מחירים אטרקטיביים לנוסעים ישראלים ולקבוצות. ממן תעופה הודיעה מצידה כי כרטיס טיסה לאבו דאבי יעלה החל מ-859 דולר. על משבר הקורונה אמר: "הלוואי והיה לי כדור בדולח לנבא את סיומו"

במרכז, דנקן בורו, סגן נשיא מכירות ושיווק של חברת התעופה איתיחאד איירווייס. צילום: ספיר פרץ זילברמן במרכז, דנקן בורו, סגן נשיא מכירות ושיווק של חברת התעופה איתיחאד איירווייס. צילום: ספיר פרץ זילברמן
דנקן בורו, סגן נשיא מכירות ושיווק של חברת התעופה איתיחאד איירווייס, במסיבת עיתונאים באבו דאבי אינו איש בשורות. לפחות לא בשלב הזה. לדבריו, עדיין לא ברור מתי יתחילו הטיסות בקו אבו דאבי תל אביב. לשאלת פספורטניוז כמה צפוי לעלות כרטיס טיסה בקו השיב בורו: "לא יודע את התשובה כרגע. אבל נציע מחיר אטרקטיבי. נצא עם מחיר תחרותי גם לקבוצות", אמר. עוד לדבריו: "התעשייה חטפה מכה קשה מהקורונה. לשבת על הקרקע זה נזק והמחירים יגיבו בהתאם כשנחזור לטוס. יהיו נגזרת של ביקושים". למרות דבריו אלה, חברת ממן תעופה, שאירגנה את כל משלחת התיירות לאבו דאבי, הודיעה כי כרטיס טיסה לאבו דאבי ימכר במחיר של החל מ-859 דולר מתל אביב לאבו דאבי. עוד אמר כי לאיתיחאד אין כוונה עתידית להשקיע בחברות תעופה ישראליות. "איתיחאד תמשיך להתמקד באיתיחאד", אמר. באשר למשבר הקורונה אמר: "הלוואי והיה לי כדור בדולח לנבא את סיום המשבר". עוד אמר בורו במסיבת העיתונאים כי לחברה אין כוונה להפעיל בקו את מטוס הדגל A380 כי "זה לא כלכלי". לחברה יש בסך הכל 10 כאלה לצד 38 דרימליינרים של בואינג בהם 787-10 החדש, שאותו החברה מגדירה גרינליינר המזהם פחות וחסכוני בדלק. בורו דיבר גם על הכדאיות לטוס עם איתיחאד ליעדי המשך. "אנחנו חברת תעופה של 5 כוכבים. אין הרבה כאלה, ולכן כדאי לטוס איתנו לא רק בקו אבו דאבי תל אביב, אלא גם ליעדי המשך השונים שלנו בעולם". בורו, יליד דרום אפריקה, נכנס לתפקידו לפני 11 חודשים ומצפה ליום שיוכל לבקר בישראל. "לא הייתי בישראל ואני נרגש ומצפה להגיע באחת הטיסות הראשונות לתל אביב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאבו דאביטיסות לאבו דאבי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: