אא

במקום הראשון: נמל התעופה צ'נגי בסינגפור. היכן מדורג נתב"ג?

זה 8 שנים שנמל התעופה של סינגפור מדורג כנמל התעופה הטוב ביותר בעולם. בדירוג של Skytrax מדורג במקום השני נמל התעופה הנדה בטוקיו. היכן מדורג נתב"ג?

במקום הראשון: שדה התעופה ג'נגי בסינגפור. צילום: 123rf במקום הראשון: שדה התעופה ג'נגי בסינגפור. צילום: 123rf
דירוג Skytrax לשנת 2019 קובע, נמל התעופה צ'נגי סינגפור הוא נמל התעופה הטוב ביותר בעולם. נמל התעופה של סינגפור שומר על הסטטוס של נמל התעופה הטוב בעולם זה 8 שנים. רק בשנה שעברה הושקעו בפיתוחו כמיליארד דולר, כולל הקמת מפלי מים ויער.
שדה התעופה בסינגפורשדה התעופה בסינגפור
שדה התעופה צ'נגי בסינגפור. צילום: 123rf על פי חברת הדירוג Skytrax, המדרגת מדי שנה את 100 נמלי התעופה הטובים בעולם, מדרגה במקום השני את נמל התעופה הנדה בטוקיו ובמקום השלישי את נמל התעופה חאמד בדוחה, בירת קאטר. דירוג נמלי התעופה הטובים בעולם מבוסס על סקרים שנעשו בקרב 13.5 מיליון נוסעים שעברו ב-550 נמלי תעופה בעולם. מי לא נמצא בעשירייה הפותחת? אף נמל תעופה אמריקאי אינו מופיע בדירוג 30 נמלי התעופה הטובים ביותר בעולם. נמל התעופה של יוסטון מדורג במקום ה-31. באשר לנמלי התעופה האירופיים, נמל התעופה של מינכן מדורג במקום ה-5 ונמל התעופה של אמסטרדם מדורג במקום ה-9. נמל התעופה של ציריך במקום 11 ואחריו במקום ה-12 מדורג נמל התעופה הית'רו של לונדון. נתב"ג, לעומת זאת, לא מופיע בדירוג 100 נמלי התעופה הטובים בעולם, זאת למרות ההשקעות הגדולות שבוצעו בנמל במהלך העשור האחרון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםסינגפורSkytraxChangi Singapore Airportשדה תעופה צ'נגי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: