אא

בעלי אל על, קני רוזנברג, יפגש היום (ד') לראשונה עם עובדי החברה

בעל השליטה בחברת התעופה יקיים היום סבב פגישות מרוכז עם המגזרים השונים באל על, כולל עם דיילי האוויר, מגזר הטייסים ועובדי הקרקע והתחזוקה. בפגישה גם נכח, אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות שמנסה לתווך בין הצדדים

מטוסי אל על בנתב"ג. צילום: מערכת פספורטניוז מטוסי אל על בנתב"ג. צילום: מערכת פספורטניוז
בעל השליטה באל על, קני רוזנברג, יקיים היום (רביעי) לראשונה לפגישת היכרות עם נציגי המגזרים השונים באל על. רוזנברג מאז לקח את הבעלות באל על,  לא ערך עד כה היכרות עם עובדי החברה. כעת על רקע סכסוך העבודה שהוכרז בחברה והכוונה לצמצמם עוד בכוח האדם, רוזנברג נכנס לתמונת המו"מ מול העובדים. רוזנברג יקיים מחר פגישות עם מגזר דיילי האוויר, טייסי החברה, עובדי הקרקע, דיילי הקרקע ואנשי התחזוקה ההולכים ביחד. כל מגזר יקיים פגישה לחוד עם הבעלים החדש של החברה. מוקדם יותר היום (שלישי) התקיימה פגישה במלון כפר המכביה בין נציגות עובדי החברה לנציגות ההנהלה בראשות עומרי כהן סמנכ"ל התפעול, דינה בן טל גננסיה סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים ויהודית גריסרו סמנכ"ל משאבי אנוש וניהול. לנציגות העובדים התלווה, פרופ' זיו רייך, שמייצג את העובדים מבחינה כלכלית. נציגות עובדי אל על חזרו ואמר בפגישה כי אל על חייבת להיות עם לפחות 36 מטוסים ולא פחות מ-4,000 עובדים. בפגישה גם נכח, אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות שמנסה לתווך בין הצדדים. כזכור, בשבוע שעבר כתב שרון בן יצחק,  יו״ר ועד עובדי אל על לעובדי החברה אגרת מיוחדת בה ציין בין היתר: ״לאחר מו״מ מורכב בימים לא פשוטים אלו, פעלה נציגות העובדים בשיתוף עם ההסתדרות, והגענו להבנות עקרוניות עם החברה בעניין החזרת עובדים מחל״ת בכל המגזרים באופן מיידי, ומתן פיתרון כלכלי לעובדים שיישארו בחל״ת, לפיו הם יקבלו מהחברה מענק חודשי בגובה דמי החל״ת עד לסוף שנת 2021 בגובה זכאותם האישית מהמדינה עד כה״.

עוד  הוסיף וכתב בן יצחק בשבוע שעבר: ״במהלך השבוע הבא אנו עתידים להעלות על הכתב את ההסכמות ולהגיע להסכמות נוספות בנושא פרישה מרצון בתנאים מיטבים לעובדים שיחפצו בכך״.

   

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: