אא

בעקבות השתלטות רוזנברג: מנכ"ל אל על צפוי לסיים את תפקידו

שדרת הניהול החדשה של אל על יוצאת לדרך: המנכ"ל המכהן צפוי לעזוב. שמו של אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, עלה כמחליף אפשרי. ג'ייסון גרינבלט צפוי להתמנות כדירקטור בחברה וגם עמיקם בן צבי ורו"ח ראם עמינח צפויים לקבל תפקידים מרכזיים בחברה

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על. צילום: סיון פרג' גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על. צילום: סיון פרג'

אלי רוזנברג שהפך אמש לבעל הבית החדש של אל על מתכנן מהפכה ניהולית בחברה. רוזנברג, שהצליח לרכוש אתמול 42.89% ממניות אל על והפך לבעל השליטה החדש, שוקד על תכנית להצלת החברה מהמשבר העמוק והקשה בתולדותיה.

אחד אנשים שצפוי לעזוב את החברה הוא המנכ"ל המכהן, גונן אוסישקין. שמו של אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, עלה אמש כמועמד להחליף את אוסישקין. סירקיס מצידו הכחיש בשיחות סגורות בתוקף כי קיבל פנייה מקבוצת רוזנברג.

אל עלאל על
אלי רוזנברג,בעל השליטה החדש באל על. צילום: בן חורין אלכסנדרוביץ

לרוזנברג עצמו יש אמביציה גבוהה להצליח עם חברת אל על. זה העסק הרציני הראשון שהוא רוכש ומוביל אותו. אך מי שהיה בחור הישיבה אין כוונה להיות מעורב בניהול השוטף של החברה והוא צפוי למנות מטעמו מנהלים בעלי ניסיון להוביל את אל על. אחד מהם הוא ג'ייסון ד. גרינבלט, שצפוי להתמנות כדירקטור בחברה. גרינבלט מילא במשך 3 שנים את תפקיד שליחו האישי של נשיא ארה"ב, דולנד טראמפ למזרח התיכון. באל על בונים על קשריו של גרינבלט לפתוח דלתות ברחבי העולם ואף להכניס את אל על לאחת מבריתות התעופה בעולם, דבר שלא הסתייע עד היום. בעקבות הסכמי השלום החדשים במזרח התיכון בשילוב עם היכולות של גרינבלט, זה דבר שבהחלט יכול לקרות.

פיגורה נוספת הוא עמיקם בן צבי שהיה לו חלק גדול בהצלחתו של רוזנברג. לא ברור עדיין האם בן צבי, המעורב בכל מיני חברות, יקבל תפקיד רשמי באל על החדשה, אך אין ספק שהוא דמות מפתח בקבוצת "כנפי נשרים תעופה". גם לרו"ח ראם עמינח עשוי להיות תפקיד מרכזי בקבוצה. גם  דורון כהן, לשעבר מנכ"ל רשות החברות הממשלתיות, עשוי להתמנות כדירקטור באל על.

זאת ועוד, רוזנברג, שלא רוצה לראות את אל על מושבתת, פועל להשבתה לפעילות כמה שיותר על אף ההגבלות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלאלי רוזנברג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: