אא

בקרוב סיטי ברייק בבלגרד: כמה זה עולה?

מחפשים סיטי ברייק להפיג את הארט ברייק שגרמה לנו מגפת הקורונה? מיום חמישי הקרוב אפשר לטוס עם ישראייר לחופשת סיטי ברייק בבלגרד, בירת סרביה שנכנסה לרשימת המדינות הירוקות. כמה יעלה לנשום אורבני עם או בלי מסכה?

בלגרד, סרביה. צילום: 123rf בלגרד, סרביה. צילום: 123rf
תנו לנו עיר. לנשום אורבני עם או בלי מסכה כירורגית על הפנים. להתבליין באזורי בילוי רועשים עם או בלי ריחוק חברתי. לחרוש מרכזי קניות ושווקים שווים עם או בלי מענקי סיוע מהמדינה. לשבת במסעדות ולטעום מכל הטעמים כמו פעם בלי טייק אוויי. לדגום שוקולטריות ומעדניות אחרי שפריץ אלכוג'ל לידיים. לתצפת מגורדי שחקים. לסייר בין כתובות גרפיטי ולדווש בפארקים בצנטרום של הצנטרום. בקיצור, תנו לנו סיטי ברייק להפיג כבר את הארט ברייק שגרמה לנו מגפת הקורונה. למרבה השמחה, סרביה שנכנסה באחרונה אל רשימת המדינות הירוקות של משרד הבריאות, מאפשרת לתייר הישראלי להגשים את חלום הסיטי ברייק כבר השבוע ללא צורך בכניסה לבידוד בחזור או בהצגת בדיקת קורונה בכניסה אל היעד. חברת ישראייר תפעיל החל מיום חמישי הקרוב, 25 בספטמבר, טיסות ישירות לבלגרד, בירת סרביה. "פשוט לשים מסכה ולעלות על טיסה, כמעט כמו לפני הקורונה", אומר לפספורטניוז גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר שתפעיל כאמור טיסות החל מיום חמישי הקרוב במחיר של החל מ-369 דולר לכרטיס טיסה. גגות בלגרד. צילום: 123rf לדברי סתיו, "בלגרד נחשבת יעד פופולרי שישראייר הפעילה אליו טיסות בשנים האחרונות והיה מתוכנן להיות פעיל גם בשנת 2020. לשמחתנו, סרביה נכנסה אל רשימת המדינות הירוקות והדבר מאפשר לנו לשוב ולהפעיל את הקו". עוד לדברי סתיו, היתרון הגדול של בלגרד בהשוואה למשל, לרודוס שביוון ו-ורנה שבבולגריה, שני יעדי בטן גב מובהקים אליהם ישראייר טסה, שבלגרד הוא יעד שמתאים לטייל בו גם בחורף. "מאחר ולא מדובר ביעד בטן גב אנחנו שוקלים לעלות החל מחודש אוקטובר ל-5 טיסות בשבוע לבלגרד". לדברי סתיו, "ב-3 הימים האחרונים אנו עדים לגל של חיפושים והזמנות לבלגרד. יש התעוררות והתעניינות רבה ביעד. אנשים רואים בבלגרד יעד שמחליף את קרואטיה שנהפכה אדומה".
בלגרדבלגרד
הגשר הישן בבלגרד. צילום: 123rf

כמה תעלה חופשת סיטי ברייק בבלגרד?

חבילה הכוללת טיסה הלוך ושוב ו-5 לילות בין התאריכים 25-30 בספטמבר/2-7 + 3-8 באוקטובר במלון METROPOL PALACE ברמת 5 כוכבים על בסיס ארוחת בוקר - מוצעת בישראייר במחיר של החל מ-608 דולר לאדם. חבילה הכוללת טיסה הלוך ושוב ו-3 לילות בין התאריכים 8-11 באוקטובר במלון METROPOL PALACE ברמת 5 כוכבים על בסיס ארוחת בוקר - מוצעת בישראייר במחיר של החל מ-429 דולר לאדם.
בלגרדבלגרד
תצפית על העיר בלגרד. צילום: יח"צ  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראיירבלגרד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: