אא

ברוכה הבאה: חברת התעופה הצרפתית La Compagnie נחתה לראשונה בישראל

החברה המפעילה מטוסים בהם כל 76 המושבים הם מושבי ביזנס קלאס נחתה היום (ראשון) בישראל וערכה אירוע לעיתונאים בנתב"ג בו חשפה והציגה את המטוס הייחודי. החברה תפעיל טיסות בקו ת״א-פריז-ניו יורק החל מ-5.9. ומה המחירים?

La Compagnie. צילום: רואי אזולאי La Compagnie. צילום: רואי אזולאי
חברת התעופה הצרפתית La Compagnie, המפעילה מטוסים בהם כל המושבים הם מסוג ביזנס קלאס, נחתה לראשונה הלילה (ראשון) בישראל. המטוס נחת בארץ לאחר שנחכר ע"י קבוצת הכדורגל פאריס סאן ז'רמן למשחק הסופרקאפ מול קבוצת ליל, שייערך הערב באיצטדיון בלומפילד. בחברת ממן תעופה, המייצגת את לה קומפני בישראל, ניצלו את הגעת המטוס לארץ וערכו אירוע לעיתונאים במסגרתו הוזמנו מספר עיתונאים להתרשם מהמטוס הייחודי ומהשרות שיוצע לנוסעים מישראל לפריז ולניו יורק. כמו כן, באירוע הודיע פרדריק ריבול, סמנכ"ל המסחר של החברה, כי החל מה-5.9 תפעיל החברה שלוש טיסות שבועיות מתל אביב (בן גוריון) לפריז (אורלי) ולניו יורק (ניוארק), עם קונקשן של כשעה וחצי בפריז. "אנו מגיעים עם מוצר שזול בכ-30% ממחלקת העסקים בחברות הלגאסי" אמר ריבול והוסיף, "בחברות האלה, ידוע שהנוסעים שמשלמים על מושב במחלקת עסקים למעשה מסבסדים את מחלקת התיירים, ולכן גובים מהם מחירים יקרים יותר. הטיסות שלנו מציעות תנאים של מחלקת עסקים בכל המטוס ומתאימות באופן מושלם למי שמחפשים מרווח ישיבה, נוחות וחוויית טיסה אישית ובטוחה יותר בעיקר בעת הזאת. לצד התפריט הרגיל נציע גם תפריט כשר לכל מי שיחפוץ בכך".
La CompagnieLa Compagnie
La Compagnie. צילום: רואי אזולאי כזכור, חברת התעופה הייחודית הודיעה בחודש יוני על פתיחת הקו מת"א החל מה-22.7, אך זה טרם נפתח במועד שנקבע. לה קומפני, מפעילה מאז 2014 קו טיסות טרנס-אטלנטי בין פריז לניו יורק במטוסי Airbus A321neoLR חדישים בהם כל 76 המושבים הם מושבי ביזנס קלאס חדישים, הנפתחים למיטות מלאות בסידור זוגי מרווח ומלא בחידושים. הנוסעים בטיסות החברה נהנים גם מחוויית טיסה משודרגת הכוללת מערכת מולטימדיה משוכללת עם היצע נרחב של סרטים ומוזיקה, המוצגים על מסך מגע בגודל 15.7 אינצ' לצד שירות Wi-Fi מהיר לאורך כל הטיסה וללא עלות. בנוסף, הנוסעים נהנים משרות מוקפד של צוות טיסה מיומן ומסור, בהתאם לסטנדרטים הנהוגים במחלקות עסקים. הכוללים גם תפריטי ארוחות שף עונתיים מחומרי גלם עונתיים טריים אותם יוצרים עבור 'לה קומפני' שפים נודעים מפריז וניו יורק המחזיקים בכוכבי מישלן. כנהוג בטיסה במחלקת עסקים לפני העלייה למטוס יוכלו הנוסעים להיכנס לטרקלין העסקים בשדה התעופה ולהנות מגישה לכל שירותי הטרום טיסה. הטיסות יצאו מפריז (ORY) בשעה 10:00 ותגענה לתל אביב (TLV) בשעה 15:40. הטיסות לפריז תצאנה מתל אביב (TLV) בשעה 5:00 ומי שימשיך לניו יורק (EWR) יעצור להתרעננות של כשעה וחצי בטרקלין העסקים באורלי, שלאחריהם ישוב לטיסה (באותו המטוס) שתנחת בניוארק בשעה 13:00. טיסת הלוך ושוב מת"א לפריז תעלה החל מ-1,000 דולרים, כאשר טיסת הלוך ושוב מת"א לניו יורק (קונקשן בפריז) תעלה החל מ- 2,000 דולרים.
La CompagnieLa Compagnie
La Compagnie. צילום: יח"צ La Compagnie
La CompagnieLa Compagnie
La Compagnie.צילום: רואי אזולאי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםממן תעופהLA COMPAGNIE

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: