אא

ברוכה השבה: ארקיע חוזרת לטוס החל מ-2 באוקטובר. פרסום ראשון

אחרי חצי שנה של הדממה, חברת ארקיע מחדשת טיסות. החל מ-2 באוקטובר תחדש טיסות לחו"ל והחל מ-11 באוקטובר תחדש טיסות לאילת. יו"ר ארקיע: "עשינו מאמצים רבים להגיע לשלב הזה". כמה יעלו כרטיס טיסה / חבילות נופש עם ארקיע בחג סוכות?

צילום: ארקיע צילום: ארקיע
ארקיע מסתערת על השמיים. תחדש את פעילותה אחרי חצי שנה של הדממה. החל מ-2 באוקטובר תחדש טיסות לחו"ל והחל מ-11 באוקטובר תחדש טיסות פנים. ארקיע תציע כבר בחג סוכות הממשמש ובא טיסות וחבילות נופש ל-3 יעדים בינלאומיים: רודוס, כרתים ובלגרד, בירת סרביה. בהמשך החודש, תפעיל ארקיע טיסות גם לאתונה וסלוניקי. בהמשך, צפויה לפתוח יעדים נוספים בהתאם לרשימת המדינות הירוקות שיפתחו לישראלים. כמה יעלה לטוס ארקיע? החל מ-239 דולר לכרטיס טיסה והחל מ-349 דולר לחבילת נופש. בתוך כך, ארקיע פרסמה את לו"ז הטיסות שלה לעיר הנופש הדרומית אילת, כאמור החל מ-11 באוקטובר תפעיל 5 טיסות יומיות במטוסי האמברייר והאיירבס שלה לנמל התעופה רמון במחיר של החל מ-99 שקל לכיוון. גדי טפר, יו"ר ארקיע מסר: "אני שמח ונרגש להוביל את ארקיע לאחר 6 חודשים של הפסקת פעילות לשוב לשמיים ולהוביל חזרה את ארקיע למקום מרכזי בתעופה הישראלית. עשינו מאמצים רבים על מנת שנגיע לשלב הזה ובהזדמנות זו אני רוצה להודות למשפחת נקש, לאבי חורמרו, לשותפים, לאבי אדרי וההסתדרות ולעובדי ארקיע שנכנסו מתחת לאלונקה על מנת להגיע לרגע זה". ירון אמזלג, מנכ"ל ארקיע, הוסיף: "ארקיע עומדת לשוב לפעילות וזו בשורה גדולה לתעופה הישראלית. הייתה פה תרומה גדולה של כל הצדדים ובכלל זה בעלי המניות, העובדים, ההסתדרות, משרד האוצר והמערכת הבנקאית. שובו לטוס ארקיע".
ירון אמזלגירון אמזלג
"שובו לטוס ארקיע". ירון אמזלג. צילום: יוסי כהן עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "החברה ערוכה להפעלת המטוסים ליעדי הנופש במהלך חג הסוכות. בימים אלו אנו נמצאים בעיצומה של הכשרת צוותי הקרקע והאוויר והתאמת נהלי משרד הבריאות לרווחת ובריאות לקוחותינו. אנו מוכרים דרך אתר האינטרנט בו ניתן יהיה לרכוש טיסות וחבילות לכל יעדי החברה בהנחות משמעותיות. פתחנו מחדש את מרכז הזמנות שישוב ויפעל במתכונת מצומצמת. החברה תפעיל בקווים את מטוסי האמברייר 195 והאיירבס 321 NEO החדשים שלנו המצוידים במערכות סינון ואוורור מהמתקדמות בעולם". עוד לדברי ברלוביץ, "בקו לאילת אנו מציעים כ-5 תדירויות יומיות על טהרת מטוסי הסילון – 3 מטוסי אמברייר 195 בעלי 122 מושבים שיגובו במהלך סופי השבוע בתדירויות נוספות במטוסי האיירבס 321 החדשים. עשינו סקרים והתאמנו את שעות הטיסה במיוחד לצרכיו של הסקטור העסקי, תושבי אילת וקהל הנופשים עם פתיחת המלונות".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםארקיע

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: