אא

ברנסון בישראל: נחת, נופף, כרע ונישק את אדמת הקודש

שואו טיים: סר ריצ'ארד ברנסון נחת בישראל. לאחר שנופף ונישק פעמיים את אדמת הקודש אמר במסיבת עיתונאים שכינס בנתב"ג לרגל השקת הקו ת"א-לונדון: "אני אוהב מסיבות ומחפש סיבות לחגוג"

סר ריצ'ארד ברנסון מתרגש ומנשק את אדמת ישראל. צילום: איציק בירן|סר ריצ'רד ברנסון סר ריצ'ארד ברנסון מתרגש ומנשק את אדמת ישראל. צילום: איציק בירן|סר ריצ'רד ברנסון
  הרוק סטאר של עולם התעופה, סר ריצ'ארד ברנסון, נחת לפני כשעה קלה בנמל התעופה בן גוריון. יחד עימו נחתו, מנכ"ל Virgin Atlantic (וירג'ין אטלנטיק) העולמית, שי ויס הישראלי, ועיתונאים מאנגליה. את פניהם קידם מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי. סיבת הביקור של הסר היא פתיחת קו הטיסות היומיות של וירג'ין אטלנטיק תל-אביב-לונדון שהושק לפני כחודש ימים. כמצופה, ברנסון סיפק שואו מידי לעשרות הצלמים שהמתינו לו בשטח האווירי. עם יציאתו מן המטוס הוא נופף לשלום כשידיו מורמות מעלה, הניפוף שכה מזוהה עימו, ועם הירידה מכבש המטוס, כרע ונישק פעמיים את אדמת הקודש בדומה לעולים חדשים ואסירי ציון. צפו:  

 

 

הפמליה של "הוד מלכותו" המריאה הבוקר (ד') מנמל התעופה היתרו שבלונדון לישראל במטוס מדגם A330-300. הטיסה הייתה בתפוסה מלאה של 264 נוסעים. בחברה מדגישים כי הייתה זו טיסה מסחרית רגילה אליה הצטרפה הנהלת וירג'ין אטלנטיק ובראשם כאמור ברנסון ו-ויס. ואם אתם תוהים מה היה בטיסה? נספר לכם שבטיסה, שארכה כ-5 שעות, הוגשו משקאות בהשראת העיר ת"א, בניצוחה של הברמנית הישראלית, דריה מחוטה, שנבחרה באחרונה להוביל את הקמפיין הבינלאומי של וודקה גרייגוס. את החלק האמנותי על הטיסה סיפקה הקוסמת ואמנית החושים הבריטית, קתרין מילס, שהפתיעה את ברנסון ואת יתר הנוסעים בקסמים מקוריים ובפעלולי קריאת מחשבות.

  מנופף לשלום. סר ריצ'ארד ברנסון בישראל. צילום: איציק בירן   ברנסון ישהה בישראל כ-48 שעות במהלכם יסייר בתל אביב וייפגש עם הציבור הישראלי בשוק הפשפשים, ישתתף בכנס כלכלי ויארח את קהילת התיירות והתעופה במסיבת השקה שתערך מחר (ה') בארקה בנמל תל אביב. אחרי פוטו אופ (פוזות למצלמות כלי התקשורת) בשטח האווירי בנתב"ג, התקיימה מסיבת עיתונאים בטרמינל הפרטי "פתאל טרמינל". ברנסון נשאל על ידי עיתונאית ישראלית במסיבת העיתונאים מתי יטוס לחלל וכמה זה יעלה: "כשאישה יפה שואלת אותי אני חייב לענות מיד", השיב והצחיק את הנוכחים. באשר לתחרות בקו על לונדון מול אל על ובריטיש איירווייס, השיב ויס "ברנסון אוהב להפר את הסטטוס קוו". עוד לדבריו, המוצר של וירג'ין מצוין. "אם אתם רוצים לטוס ללונדון ולעשות שופינג, אז אנחנו פתרון טוב עבורכם וכך גם אם אתם אנשי עסקים שעושים עסקים באנגליה. אני יודע שאתם אוהבים מחיר, אנחנו אוהבים ערך. אנחנו מבטיחים להיות תחרותיים במחירים". ברנסון הוסיף: "יש לנו חברת תעופה שאנחנו יכולים מאוד להיות גאים בה". ברנסון שיבח את עובדי החברה וגם, "יש לנו מזל שיש לנו גם את שי", פרגן. ברנסון, שהונו נאמד בכ-5 מיליארד דולר, ייסד את וירג'ין אטלנטיק לפני 34 שנים לאחר שלא הצליח למצוא טיסה שתטיס אותו לאשתו שאליה, כך סיפר לעיתונאים, התגעגע מאוד. "אף אחד לא האמין שנגיע רחוק עם חברת תעופה שנקראת וירג'ין", שיתף. צי המטוסים של וירג'ין אטלנטיק מונה כיום 46 מטוסים המטיסים 5.5 מיליון נוסעים בשנה לכ-30 יעדים ברחבי עולם. ברנסון אמר במסיבת העיתונאים כי החברה צפויה להשיק בקרוב קווים חדשים לברזיל, למומבאי וליעדים חדשים נוספים. "אנחנו רוצים להיות החברה הכי אהובה וטובה", הוסיף ויס. ולסיום, לשאלה מה החלום שעדיין לא השיג, השיב ברנסון כפי שמלכות יופי נוהגות להשיב: "העולם הוא מקום שליו וכולנו יכולים לחיות בו בשלום. החלום שלי שיהיה שלום עולמי". עופר ריינהדרט, מנכ"ל ממן אוויאיישן, המייצג את וירג'ין אטלנטיק בישראל, שליווה את ברנסון מרגע הנחיתה ועד לסיום מסיבת העיתונאים, אמר לפספורטניוז: "אנחנו נרגשים לארח בישראל את אחת הדמויות היותר בולטות בעולם התעופה, סר ריצ'ארד ברנסון. אנחנו בטוחים כי הקו שהושק לפני כחודש יהיה הצלחה גדולה".   מימין: סר ריצ'רד ברנסון ושי ויס. צילום: ספיר פרץ-זילברמן   

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכלליוירג'ין אטלנטיקשי ויסריצ'ארד ברנסון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: