אא

היסטוריה בנתב"ג: טיסה של גולף אייר מבחריין נחתה לראשונה בישראל

טאץ' דאון מרגש היום (ה') בנמל התעופה בן גוריון: טיסה היסטורית ראשונה של חברת התעופה הלאומית של בחריין, גולף אייר, נחתה היום בנמל. ממלא מקום מנכ"ל גולף אייר: "היום אנחנו עושים היסטוריה ע"י חיבור ממלכת בחריין ומדינת ישראל בטיסות מסחריות סדירות"

היסטוריה בנתב"ג: טיסת גולף אייר נחתה בישראל. צילום: סיון פרג' היסטוריה בנתב"ג: טיסת גולף אייר נחתה בישראל. צילום: סיון פרג'
Gulf Air, חברת התעופה הלאומית של ממלכת בחריין, החלה היום (חמישי) את טיסותיה המסחריות בקו בחריין-תל אביב. טיסת הבכורה של גולף אייר, GF972, המריאה מנמל התעופה הבינלאומי של בחריין ונחתה בנתב"ג ועליה, בין השאר, אנשי הנהלה של חברת התעופה ופקידים בכירים. בשני נמלי התעופה התקיימו טקסים לציון פתיחת קו הטיסות ההיסטורי. לפני ההמראה מנמל התעופה הבינלאומי של בחריין, חגג צוות שדה התעופה את טיסת הבכורה בשער, וכן נערך טקס עם הגעתו לנתב"ג בתל אביב, שם התקבל המטוס בהצדעה קלאסית של סילוני מים. בטקס נכחו בין היתר שמואל זכאי, מנהל נתב"ג, סגן שר החוץ של ישראל, עידן רול, מנכ"ל משרדה התיירות, אמיר הלוי, גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה, נציגת גולף אייר בישראל ונוספים.
באירוע בנתב"ג אמר ממלא מקום מנכ"ל גולף אייר, קפטן ואליד אל-עלאווי: "היום אנחנו עושים היסטוריה על ידי חיבור ממלכת בחריין ומדינת ישראל בטיסות מסחריות סדירות. אנו מזמינים את ידידינו בישראל לטוס עם גולף אייר, לבקר בבחריין ולטוס גם ליעדים מעבר לבחריין ברשת המורחבת שלנו. הטיסות הדו שבועיות הן רק ההתחלה ואנו נעריך מעת לעת את הביצועים המסחריים לשדרוג התדירות במידת האפשר וככל שנדרש". אל-עלאווי הוסיף תודה מיוחדת: "אני מודה לכל הרשויות כאן בישראל על שסייעו לטיסת הבכורה הזו ככל האפשר ועל כל הסיוע שניתן לנו כדי לחגוג את הטיסה המיוחדת הזו".

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי צופה שהתנועה לארץ תגיע בעיקר מבחריין ומציין כי "גולף אייר הם שחקן גדול במונחים של המפרץ וצפויה תיירות שתגיע מהפיליפינים ויעדים נוספים"

טיסת גולף אייר התקבלה בנתב"גטיסת גולף אייר התקבלה בנתב"ג

טיסת גולף אייר התקבלה בנתב"ג. צילום: סיון פרג'

טיסה זו היא תחילתו של שירות דו שבועי של גולף אייר בין שתי המדינות, אשר יופעל על ידי צי מטוסי איירבוס החדש ביותר של חברת התעופה. לרגל השקת הקו, מציעה החברה, לתקופה מוגבלת, מחירי השקה מיוחדים: החל מ-199 דולר לבחריין, ו-399 דולר ליעדים במזרח, כגון: בנגקוק, קולומבו והמלדיביים.
מנכ"ל גולף אייר, קפטין ואליד אל-עלאווימנכ"ל גולף אייר, קפטין ואליד אל-עלאווי

מנכ"ל גולף אייר, קפטין ואליד אל-עלאווי. צילום: ספיר פרץ-זילברמן

קבלת פנים לגולף אייר בנתב"גקבלת פנים לגולף אייר בנתב"ג

קבלת פנים לגולף אייר בנתב"ג. צילום: אור בן יהודה

צילום: סיון פרג'

יצוין כי בדצמבר 2020 חתמה גולף אייר על חמישה הסכמים מסחריים עם חברות ישראליות שונות הקשורות לתעופה: מזכר הבנות מקיף לשיתוף פעולה משותף פוטנציאלי עם אל על. הסכם סוכן מכירות כללי עם טל תעופה. הסכם תחזוקה עם התעשייה האווירית. הסכם שרותי קרקע עם חברת Q.A.S ישראל בע"מ. והסכם עם ניורסט ישראל להסעדה בטיסות.
טיסת גולף אייר מתקבלת בישראלטיסת גולף אייר מתקבלת בישראל

טיסת גולף אייר מתקבלת בישראל. צילום: סיון פרג'

קבלת פנים מסורתית לטיסת גולף אייר מבחרייןקבלת פנים מסורתית לטיסת גולף אייר מבחריין

קבלת פנים מסורתית לטיסת גולף אייר מבחריין. צילום: סיון פרג'

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםבחרייןפספורט UAE - GCCגולף אייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: