אא

אופטימיות בישראייר: נקלטו 6 טייסים חדשים ולקראת חודש מארס יקלטו נוספים

הטייסים החדשים שנקלטו יצאו בשבוע הבא לסימולטור באוסטריה. ההחלטה לקלוט ולהכשיר טייסים חדשים בשני הציים של החברה: איירבוס ו-ATR, נעשית מתוך הנחת עבודה לגידול בפעילות לוח הטיסות לקראת חג הפסח ועונת קיץ 2022

הלוגו של ישראייר על כף ידו של טייס ישראייר. צילום: ספיר פרץ הלוגו של ישראייר על כף ידו של טייס ישראייר. צילום: ספיר פרץ
בעוד בחברת אל על מדברים על פיטורים של כ-100 טייסים, בחברת ישראייר החלו לקלוט טייסים חדשים. בחודש אוגוסט קיימה ישראייר מיונים בסיומם נקלטו 6 טייסים חדשים לגיוס מידי. הטייסים גויסו על מנת לעבור הכשרה לקראת הגדלת פעילות צפויה בחג פסח ועונת קיץ 2022. בכוונת ישראייר להכשיר טייסים לשני הציים של החברה: איירבוס ו-ATR, כאמור לקראת חג הפסח ועונת קיץ 2022. 4 טייסים מתוך ה-6 שכבר נקלטו, סיימו את קורס הקרקע ויצאו בתחילת שבוע הבא לסימולטור באוסטריה. לאחר מכן, הטייסים צפויים להשתלב בטיסות החברה לקראת סוף חודש אוקטובר. 2 טייסים נוספים צפויים לצאת בדצמבר לסימולטור וצפויים להשתלב בלוח הטיסות של ישראייר בתחילת 2022.
טייסי ישראיירטייסי ישראייר
טייסי ישראייר באחת מטיסות החילוץ והמטען של החברה. צילום: יח"צ ישראייר ישראייר מתכוונת לערוך מיונים נוספים לקראת חודש מארס, מתוך הנחת עבודה שהחברה תזדקק לטייסים נוספים במידה וההצטיידות בציוד תתבצע עפ"י התכנון. יצוין כי על כל טייס שמוסמך לצי ATR, טייס ATR ותיק עובר לצי איירבוס, שם הוא עובר הכשרה וצבירת ניסיון במשך כחצי שנה. במקביל, 4 טייסים בצי איירבוס של החברה החלו באחרונה קורס קברניטים וכן קורס מדריכים/בוחנים. מדובר בעשרות שעות לימוד בכיתה ועשרות הכשרות בסימולטורים הכרוכות בעלויות משמעותיות לחברה לצד הירתמות לא שגרתית של טייסי החברה לסייע בהכשרות על אף המחסור בכוח אדם והעומס הנלווה לכך ולוח טיסות באי ודאות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: