אא

פרסום ראשון: גיל סתיו עוזב את ישראייר

לאחר כ-9 שנים בחברת ישראייר, סמנכ"ל השיווק והמכירות המוערך של חברת ישראייר עוזב את חברת התעופה ויתמנה לתפקיד בכיר כמנכ"ל בחברת בלנדר ישראל. סירקיס: ״שמח על קידומו של גיל ובטוח בהצלחתו בעתיד. הוא יחסר לנו כאדם וכמקצוען"

גיל סתיו גיל סתיו

פרסום ראשון: גיל סתיו עוזב את תפקידו כסמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר.

סתיו, מבכירי חברת ישראייר בשנים האחרונות, שימש כאמור בתפקיד סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, והיה יד ימינו של המנכ"ל אורי סירקיס. סתיו המוערך מאוד בענף הנסיעות והתיירות, יתמנה לתפקיד מנכ"ל חברת בלנדר ישראל וצפוי להישאר בתפקידו בחברת ישראייר עד חודש אוקטובר 2021.

סתיו, הצטרף לחברת ישראייר בשנת 2012 והיה בתפקיד סמנכ"ל השיווק והמכירות מאז חודש אפריל 2014.

סתיו, היה אחראי על ניהול מערכי המכירה השיווק והשירות בחברת ישראייר ותרם לצמיחה המשמעותית של החברה. לפני כן שימש כסמנכ"ל מכירות בגוליבר תיירות שם ניהל את מערך המכירות של החברה. הוא בעל תואר A.B בניהול ובוגר קורס דירקטורים של המרכז הישראלי לניהול. במסגרת תפקידו ינהל סתיו את מערך הפעילות של קבוצת בלנדר בשוק הישראלי לרבות פיתוח והתרחבות תחום ה-BNPL (Buy Now Pay Later) המאפשר אשראי דיגיטלי מהיר במגוון רחב של נקודות מכירה, פיתוח והתרחבות בתחום האשראי לרכב וביסוסה של החברה כחברה מובילה בשוק האשראי הצרכני הדיגיטלי בישראל.  מנכ"ל ישראיר אורי סירקיס מסר: "זכיתי לעבוד כעשור עם גיל. עברנו יחד משברים והצלחות. יחד הובלנו במשותף את ישראיר מחברה קטנה וחבולה למובילת שוק דומיננטית, אני שמח על קידומו של גיל ובטוח בהצלחתו בעתיד. הוא יחסר לנו כאדם וכמקצוען".

ד"ר גל אביב, מייסד ומנכ"ל בלנדר טכנולוגיות פיננסיות: "בלנדר נמצאת בצמיחה משמעותית בארץ ובאירופה. מאז הנפקת החברה בינואר האחרון, צמחה החברה במגוון תחומי הפעילות תוך הגדרה וחיזוק  של מנועי הצמיחה שלה לרבות הפיכתה לבנק דיגיטלי באירופה. כמו כן, הפעילות בשוק הישראלי נמצאת בנקודת התרחבות משמעותית ומינויו של גיל הינו חלק מכך. גיל יתמקד בתפקידו בהמשך פיתוח פעילות החברה בישראל, תוך התמקדות  בצמיחה בתחום הרכב ואשראי בנקודות מכירה. אין לי ספק שהידע של גיל מעולם המכירות והשיווק יסייע בקידום בלנדר ישראל וייצר תחרות משמעותית בעולם הפינטק והאשראי החוץ בנקאי לטובת כלל הלקוחות".  

בלנדר הינה חברת פינטק בינלאומית המספקת אשראי ופתרונות מימון חדשניים למעל 35 אלף לקוחות בישראל ואירופה. החברה פיתחה מערכת טכנולוגיה ייחודית ויעילה למתן אשראי, הפועלת באמצעות שיטות וכלים שפותחו על ידי החברה, תוך שימוש  במתודולוגיות, כלים ורעיונות מתחום הביג דאטה, כריית נתונים, למידת מכונה, פסיכולוגיה התנהגותית ועוד. את החברה ייסדו ב-2014 המנכ"ל ד"ר גל אביב, משנה למנכ"ל וראש אגף טכנולוגיה בועז אביב ומשנה למנכ"ל וראש אגף מוצרים ברק גור. החברה מעסיקה כ-75 עובדים בישראל ובעולם ופועלת בין היתר, בישראל, ליטא, לטביה ופולין. בינואר 2021 השלימה החברה הנפקה ראשונית בבורסה לניירות ערך בתל אביב.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראיירמנהלים בתנועהגיל סתיו

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: