אא

גם בבלגיה חוזרים לשגרת טיסות: מעל 15,000 נוסעים עברו אתמול בשדה"ת בבריסל

בשדה התעופה הבינלאומי בבריסל צפויים לטוס בסוף שבוע הבא כבר יותר מ--20,000 נוסעים. בתחילת חודש אוגוסט יעמוד מספר הטיסות משדה התעופה בבירת בלגיה על כ-250 ביום לפחות

נמל התעופה של בריסל. צילום: 123rf נמל התעופה של בריסל. צילום: 123rf
אירופה חוזרת אט אט לשגרת טיסות בינלאומיות ומדינות אירופה השונות מדווחות כבר על שדות תעופה שוקקים, שרובם הושבתו מפעילות כבר משלהי חודש מרץ 2020, זאת בשל משבר הקורונה. העיתון הנפוץ בבלגיה "בריסל טיימס", מדווח כי לראשונה מאז פתיחת השמיים לתנועה אווירית גם לתיירים בינלאומיים, עברו אתמול בשדה התעופה בבריסל, למעלה מ-15,000 נוסעים. על פי הצפוי, בסוף בשבוע הבא יעלה המספר ל-20,000 נוסעים שיוכלו לטוס לכ-140 יעדים, ביניהם 40 יעדים חדשים. בבלגיה קיבלו אתמול בסיפוק רב את החלטת ממשלת בריטניה לאפשר לאזרחים בלגים לבקר בממלכה הבריטית ללא צורך בבידוד החל מה-10 ביולי. כזכור, אנגליה פרסמה אתמול רשימה של כ-50 מדינות שאזרחיהן יכולים לבקר המדינה ללא צורך בבידוד וביניהן גם גרמניה, איטליה וצרפת. כך זה באירופה בימים אלו, הטיסות חוזרות במרבית המדינות שמנהלות את משבר הקורונה עם הרבה מחשבה בכל מה שקשור לענף התעופה ועם ניהול סיכונים מחושבים, בידיעה שללא תנועת תיירים ואנשי עסקים יהיה קשה אם לא בלתי אפשרי להתאושש מהנזקים הכלכליים שנגרמו בעקבות הסגרים.

שדה התעופה של בריסל נבחר על ידי EASA (הסוכנות לבטיחות תעופה של האיחוד האירופי) כאחד משדות התעופה, ששימשו כפיילוט לבדיקת אמצעים להתגוננות מפני נגיף הקורונה. מלבד האמצעים שכבר היו קיימים, נבחנו בשבועות האחרונים בדיקות שיטתיות חדשות לכל הנוסעים בכדי לאפשר נסיעה בתנאים סניטריים אופטימליים.

בחודשים האחרונים נקט שדה תעופה של בריסל במספר צעדים סניטריים שמטרתם לאפשר לנוסעים לטוס ולשהות בשדה בצורה בטוחה שתבטיח ככל האפשר את בריאותם של הנוסעים. בין הצעדים שננקטו כבר: התרחקות חברתית, היגיינת ידיים ועטיית מסכת פנים שהינה חובה על כל נוסע כבר החל מה-11 במאי, 2020.

אמצעי היגיינה מהווים נקודת מוקד מרכזית. מכשירי ניקוי ידיים זמינים ברחבי הטרמינל ושדה תעופה בבריסל העלה גם את תדירות הניקוי והחיטוי של עגלות המזוודות והמגשים בבידוק הביטחוני, כמו גם את כל התשתיות והמשטחים ברחבי שדה התעופה.
בריסלבריסל
בריסל. צילום: 123RF  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםבלגיהבריסלטיסות לבריסל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: