אא

ישיר לגן עדן: אייר סיישל תנחת בישראל

"אייר סיישל", חברת התעופה הלאומית של איי סיישל, תפעיל קו טיסות ישיר לישראל. מתי? החל מה-27 בנובמבר. כמה פעמים בשבוע? טיסה שבועית אחת והחל מהרבעון הראשון של 2020 שתי טיסות שבועיות. ומה יהיו מחירי כרטיסי הטיסה?

ישיר לגן עדן. איי סיישל. צילום: shutterstock| ישיר לגן עדן. איי סיישל. צילום: shutterstock|
אם גם אתם חולמים להגיע לסיישל, בוודאי תשמחו לשמוע שההגעה אל היעד הקסום הזה עומדת להיות קלה הרבה יותר. החל מה-27 בנובמבר, תחל "אייר סיישל", חברת התעופה הלאומית של הרפובליקה של סיישל, לטוס לישראל. החברה הודיעה כי תפעיל טיסה ישירה סדירה שבועית אחת ומהרבעון הראשון של 2020, תוסיף טיסה שנייה אל היעד, כולל טיסת המשך אל האי מאוריציוס במחיר של החל מ-1,100 דולר, דרום אפריקה (יוהנסבורג) ואפילו הודו (מומבאיי). החברה, שצי המטוסים שלה מונה 7 מטוסים בסך הכל, תפעיל בקו לישראל את מטוס ה-A320neo שלה (neo הם ראשי תיבות של new engine option) ובו 164 מושבים בתצורה של 3X3 מתוכם 12 מושבי ביזנס בתצורה של 2X2.     "אייר סיישל" טסה בעבר הרחוק, לפני כשני עשורים, לישראל, וכאמור החל מחודש נובמבר השנה, היא תחדש את טיסותיה הישירות לישראל. יש לציין, כי לישראלים אין צורך בוויזה בכניסה לארכיפלג של סיישל הכולל 115 איים שנהנה מטמפרטורה קבועה של בין 24-27 מעלות. הטיסה אל היעד תארך כ-6 שעות. עוד יצוין, כי במקביל, אל היעד יוצאות טיסות צ'רטר של ארקיע בחגים כמו פסח. בשנה החולפת, 2018, ביקרו בסיישל 4,814 ישראלים.  
טל תעופהטל תעופה
(מימין) גדעון טהלר, צ'רלס ג'ונסון וקריסטין אוזוף נציגי "אייר סיישל" וניסים סגיס. צילום: ספיר פרץ-זילברמן   במסיבת עיתונאים שכינסו נציגי "אייר סיישל" אמר צ'רלס ג'ונסון, מנהל מסחר ומכירות של חברת התעופה, "אנחנו גאים שתל אביב תהיה היעד הראשון שלנו שיופעל עם האיירבוס שלנו שהוא הראשון המופעל באפריקה". עוד אמר כי הוא שמח להציע לנוסע הישראלי את הטיסה הישירה היחידה מישראל לסיישל. "מטרתנו היא להגדיל את תנועת התיירות על פני האוקיינוס ההודי. מכיוון שמגוון המסלולים שלנו כולל כבר את הודו ודרום-אפריקה, אנו שמחים להציע יעדים פופולריים נוספים לנוסע הישראלי", אמר. עוד לדברי ג'ונסון, "אייר סיישל מפעילה 200 טיסות בין האיים המרכזיים של סיישל mahe ו-praslin". אגב הטיסה בין שני האיים שציין אורכת כ-13 דקות בלבד.

וזה מה שאמר גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה, נציגת "אייר סיישל" (ה-GSA) בישראל:

לדברי ניסים סגיס, סמנכ"ל מסחר ומכירות של טל תעופה, "המכירה החלה היום ומהיום ניתן לשריין מקום בטיסה הישירה לסיישל במחיר אטרקטיבי של החל מ-799 דולר במח' תיירים והחל מ-2,067 דולר בביזנס". לדבריו, מדובר במחירי השקה שיהיו בתוקף למזמינים כרטיסי טיסה עד לדצמבר 2019. "לאחר מכן", אומר סגיס, "המחירים יהיו גבוהים יותר".

כך נראה גן עדן, בקרוב מאוד בטיסה ישירה

    תפעיל טיסה שבועית סדירה אחת והחל מ-2020 שתי טיסות שבועיות. אייר סיישל. צילום: shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכלליטל תעופהאייר סיישל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: