אא

גנץ: "הניסיון להתנגח ביועץ המשפטי לממשלה הוא מיותר, מזיק ומונע משיקולים פוליטיים"

שר הביטחון והמשפטים, בני גנץ, סיכם עם היועמ"ש לממשלה, אביחי מנדלבליט, כי יסייע בגיבוש תקנות שיאסרו על כניסה לישראל דרך נתב"ג ללא בדיקת קורונה. "אוודא כי בישיבת הממשלה יאושרו התקנות בסיוע מלא של משרד המשפטים. זהו תנאי לקיום הדיון על המשך הסגר"

בני גנץ וטלי לאופר בדיון עם נציגי הסקטורים השונים. צילום: יחצ בני גנץ וטלי לאופר בדיון עם נציגי הסקטורים השונים. צילום: יחצ
שר הביטחון והמשפטים, בני גנץ, שוחח היום (ב') עם היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בנושא האפשרות להתניית עליית נוסעים לטיסה לישראל בבדיקת קורונה לפני עלייתם למטוס בדרך של גיבוש תקנות שיאסרו על כניסה לישראל דרך נתב"ג ללא בדיקת קורונה. נמסר כי התקנות יוצגו בישיבת הממשלה הקרובה. היועמ"ש הדגיש בפני השר גנץ, כי נושא זה הובא לבחינתנו רק בשבוע שעבר וכי ככלל, הדבר אפשרי בכפוף לתקנות שיאושרו בממשלה ובכנסת. היועץ הבהיר כי הייעוץ המשפטי לממשלה ימשיך לסייע בגיבוש התקנות לאישור הממשלה, וגנץ אמר ליועץ כי ידרוש את העלאתן לאישור מידי. לדברי גנץ, "הניסיון להתנגח ביועץ המשפטי לממשלה הוא מיותר, מזיק ומונע משיקולים פוליטיים. אוודא כי בישיבת הממשלה יאושרו התקנות, בסיוע מלא של משרד המשפטים. זהו תנאי לקיום הדיון על המשך הסגר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםנתב"גחדשות בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: