אא

דרמה בתעופה האירופית: האם ITA Airways תצטרף לקבוצת לופטהנזה?

עפ"י העיתון האיטלקי Il Messaggero, קבוצת לופטהנזה מנהלת מו"מ לרכישת אחזקה משמעותית בחברת התעופה האיטלקית ומתכוונת לשלב אותה בפעילות הקבוצה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

קבוצת לופטהנזה נמצאת במשא ומתן עם ITA Airways במטרה לרכוש אחזקה של 15% עד 40% בחברת התעופה האיטלקית החדשה, עפ"י דיווח של העיתון האיטלקי Il Messaggero.

באמצעות רכישת אחזקה בחברה האיטלקית קבוצת לופטהנזה מתכוונת לשלב את ITA Airways בפעילות הקבוצה, יחד עם אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס וסוויס. אם המו"מ יסוכם, קבוצת לופטהנזה מתכננת לפתח סינרגיה עם החברה האיטלקית במגוון תחומים, וכן הפיכת נמל התעופה רומא פיומיצ'ינו לבסיס בינלאומי של הקבוצה. באמצעות האחזקה ב-ITA Airways, לופטהנזה תמנע מהמתחרה העיקרית שלה, קבוצת אייר פראנס-KLM ושותפתה דלתא אייר ליינס, לשלוט בשוק האיטלקי באמצעות ברית עם ITA Airways, כפי שהיה להן עם אליטליה.

אלפרדו אלטווילה, נשיא ITA Airways, ציין, עפ"י הדיווח בעיתונות, כי הוא מעוניין מאוד בהשתלטות של לופטהנזה על החברה. כזכור, חברת התעופה האיטלקית החדשה, שהחליפה את אליטליה, החלה לפעול ב-15 באוקטובר 2021 ומאז היא מבצעת מהלכים משמעותיים להתבסס כחברת הדגל של איטליה: היא הזמינה 28 מטוסי איירבוס חדשים, הצטרפה לברית 'סקיי טים', וכפי שפרסמנו, חתמה על הסכמי קוד שייר עם מספר חברות תעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאליטליהאייר פראנס KLMדלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: