אא

״יום שלישי הקרוב יהיה יום קריטי לעתיד אליטליה״

התאחדות סוכני הנסיעות מפרסמת היום עדכונים חדשים שקיבלה מאיגוד התאחדויות סוכני הנסיעות של האיחוד האירופי -ECTAA.. על פי העדכון יאט״א מנסה להבטיח הפקדת כספים מאליטליה לכיסוי מכירות דרך ה-BSP.. כל הפרטים בפנים

Shutterstock Shutterstock
מטה יאט"א בז'נבה מנסה להבטיח הפקדת כספים מחברת אליטליה לכיסוי מכירות דרך ה-BSP. יאט"א מקווה שהמהלך יושלם היום (שישי) או לכל המאוחר ביום שלישי הקרוב.

ECTAA איגוד התאחדויות סוכני הנסיעות של האיחוד האירופי עדכן את התאחדות סוכני הנסיעות והמנכ"לית חני סובול באשר למתרחש. ההתאחדות חברה פעילה ב-ECTAA.

הלוואת הגישור שממשלת איטליה אמורה לתת לאליטליה תינתן "בתנאי שוק", ולכן לא תיחשב כסיוע ממשלתי. יום שלישי הקרוב, יהיה יום קריטי וגורלי של אליטליה. ביום זה תכונס ישיבה מיוחדת של בעלי המניות, וצפויה החלטה רשמית, שלאחריה יוחלט כפי הנראה כי לא  יותר הזרמות הון בעלים לחברה. בהמשך לישיבה מיוחדת זו, מועצת המנהלים של אליטליה צפויה להגיש בקשה רשמית ל"ניהול מיוחד" של החברה. במצב "ניהול מיוחד" ,בית המשפט ממנה שני מנהלים מטעמו לניהול החברה. המנהלים הממונים צפויים לנתב את הלוואת הגישור להמשך הפעילות של אליטליה למשך שישה חודשים. תקופה זו תנוצל לבחינת פתרונות אפשריים לעתידה של חברת התעופה. עפ"י הודעה רשמית של משרד התחבורה האיטלקי, מהלכים אלה אינם צפויים להשפיע באופן מידי על מערך הטיסות של אליטליה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: