אא

החברות הישראליות יפעילו 9 טיסות שבועיות בלבד לשארם א-שייח

כזכור, ארקיע ביקשה להפעיל 18 טיסות בשבוע, ישראייר 15 ואילו סאן דור ביקשה להפעיל 3 טיסות שבועיות. בתחילת השבוע השב"כ אמור להעביר הודעה לחברות

שארם א שייח'. צילום: 123rf שארם א שייח'. צילום: 123rf
חברות התעופה הישראליות קיבלו אישור להפעלת 9 טיסות שבועיות בלבד לשארם א-שייח. כזכור, אחר הפרסום שישראל ומצרים סיכמו על הרחבת הטיסות הישירות בין המדינות, חברת ארקיע ביקשה להפעיל 18 טיסות שבועיות, ישראייר רצתה להפעיל 15 טיסות שבועיות, ואילו חברת סאן דור ביקשה מראש להפעיל  3 טיסות שבועיות בלבד. כעת יצטרכו להחליט, מי מהחברות תפעיל טיסות בימי ראשון, היום המבוקש, לאור העובדה שלמעשה כל חברה תוכל להפעיל 3 טיסות שבועיות בלבד. בתחילת השבוע אמור השב"כ להודיע סופית לחברות הישראליות על הפעלת הטיסות, ומה יהיה המועד הסופי בו הן תוכלנה להתחיל את הטיסות - האם כבר ערב חג הפסח או רק לאחריו. בשל ההורדה של מספר הטיסות והעובדה שבטיסות הראשונות יש רק טיסות הלוך ללא חזור עם הנוסעים המחירים צפויים להיות גבוהים באופן יחסי.

כפי שפורסם בפספורטניוז, ישראל ומצרים סיכמו ב-16 במרץ 2022, על הרחבת הטיסות הישירות בין ישראל ומצרים, במסגרתה ייחנך קו חדש מנמל התעופה בן גוריון לעיר שארם א-שייח'. הנושא נידון בפגישת ראש הממשלה, נפתלי בנט, עם נשיא מצרים, עבד אל-פתאח א-סיסי, שנערכה בעיר שארם א-שייח׳, בחודש ספטמבר האחרון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: