אא

היסטוריה בישראייר: החברה הונפקה בהצלחה ויצאה לדרך בבורסת ת"א

החברה גייסה כ-25 מיליון שקל, וקיבלה ביקושים מעל המתוכנן, מה שיניב לבעלת השליטה ישראייר גרופ שווי של כ-250 מיליון שקל

ישראייר. צילום: עידו וכטל ישראייר. צילום: עידו וכטל

הצלחה גדולה נרשמה היום (שני) בהנפקת חברת ישראייר שיצאה לדרך בבורסת ת״א. החברה גייסה כ-25 מיליון שקל, וקיבלה ביקושים מעל המתוכנן, מה שיניב לבעלת השליטה ישראייר גרופ שווי של כ-250 מיליון שקל.

זהו למעשה יום היסטורי מבחינת חברת התעופה בראשות המנכ"ל אורי סירקיס שהלכה להנפקה בתקופה לא קלה. הבורסות בעולם נופלות, הריבית עולה, ממשלה בישראל נופלת, הקורונה שוב עולה. לא כל חברה הייתה הולכת לצעד כזה. אך בישראייר שכל השנה החולפת הכינו את החברה לקראת ההנפקה, הראו גידול בכל הפרמטרים, נכנסו לתחום בתי המלון עם מלונות בראון, הלכו על ההנפקה בכל הכוח.

במסגרת המכרז שביצעה החברה התקבלו 123 הזמנות לרכישת 256,017 יחידות בערך כספי כולל של כ-28.4 מיליון שקל. מחיר ליחידה שנקבע במכרז 111 שקל. התקבלו 80 הזמנות ממזמינים מהציבור לרכישות 125,907 יחידות, בהן מחיר גבוה ממחיר הסגירה נענו במלואן. התקבלו 43 הזמנות ממזמינים מהציבור לרכישת 130,110 יחידות בהן ננקב מחיר הסגירה נענו באופן חלקי, ומתוכן התקבלו 99,323 יחידות.

סך הכל הקצתה החברה 225,230 יחידות. לאור האמור לעיל הקצתה החברה על פי תוצאות המכרז סך כולל של 22.523,000 מניות רגילות. את ההנפקה ביצעה אוריון חיתום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאורי סירקיסישראייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: