אא

לאחר סגירת שדה דב: ישראייר מסתערת על חיפה

ישראייר מתכננת להכפיל את מספר הטיסות בקו מחיפה לאילת. על פי הערכות, התנועה הכוללת בטיסות לאילת תרד בכ-15% בעקבות סגירת שדה דב, ובחברה מעריכים כי ניתן לפצות על חלק מהפגיעה בשוק התיירותי המהווה כ-750 אלף איש בשנה באמצעות הגדלת הביקושים של תושבי חדרה והצפון

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
שבוע לאחר סגירת שדה דב, בחברת ישראייר מסתערים על חיפה .
לפספורטניוז נודע כי בכוונת החברה להכפיל באופן מיידי את מספר הטיסות מחיפה לאילת. כמו כן, בחברה כבר החלו לצאת במבצעים מיוחדים עם הרשתות לתושבי הצפון .
עוד נודע לפספורט, כי המהלך החדש של ישראייר מכוון לשוק התיירותי ולא לשוק העסקי והשירותי.
במקביל, החברה תציע חבילות טיסה לתושבי הצפון ולוועדים הגדולים במטרה להגדיל ביקושים לנופש באילת מהצפון. מיליון וחצי איש טסו לאילת בשנה שקדמה לסגירת שדה דב והעתקת השדה ממרכז העיר לפרבריה הצפוניים של אילת.
מתוכם: כ-20% תושבי אילת, כ-10% אחוז תיירים, כ-20% נוסעים עסקיים. 
על פי הערכות, התנועה הכוללת בטיסות לאילת תרד בכ-15% בעקבות סגירת שדה דב,  ובחברת ישראייר  מעריכים כי ניתן לפצות על חלק מהפגיעה בשוק התיירותי המהווה כ-750 אלף איש בשנה באמצעות הגדלת הביקושים של תושבי חדרה והצפון.
כבר בסוף השבוע הקרוב ישראייר תציע מספר תדירויות זהה לאילת בהשוואה לארקיע מבן גוריון, אולם היא נהנית מיתרון הבלעדיות שיש לה בשלב זה מחיפה.
במקביל, בישראייר בונים גם על הישראלים שנוסעים לסיני לנופש. במחצית הראשונה של 2019 יצאו כ-186 אלף ישראלים לסיני, זינוק של כ-34%  לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
ישראייר מסתערת על חיפה. צילום: shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראיירשדה דב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: