אא

לופטהנזה ואיכילוב: בדיקות קורונה ללקוחות קבוצת התעופה. כמה תעלה לכם בדיקה עד הבית?

קבוצת התעופה חברה לבית החולים איכילוב ותאפשר לנוסעי הקבוצה ביצוע בדיקות קורונה לפני טיסה. בית החולים יאפשר לקבל את התוצאות יום עסקים לאחר ביצוע הבדיקה

קבוצת לופטהנזה. צילום: יח"צ קבוצת לופטהנזה. צילום: יח"צ
קבוצת לופטהנזה ובית החולים איכילוב ת"א יחלו בשיתוף פעולה המאפשר לנוסעי הקבוצה פתרון מהיר לביצוע בדיקות קורונה לפני טיסה. בית החולים יאפשר ללקוחות הקבוצה לבצע בדיקות במחיר מוזל ולקבל את התוצאות יום עסקים לאחר ביצוע הבדיקה. נוסעים שיהיו מעוניינים בכך, יוכלו לקבל שירות בדיקה בביתם ללא צורך להגיע למרכז הבדיקות. מחברת לופטהנזה נמסר כי הבדיקות באיכילוב הינן  ללקוחות קבוצת לופטהנזה (לופטהנזה, בריסל איירליינס, אוסטריאן איירליינס ו-SWISS) ונותנות מענה למצב הנוכחי, בו הנוסעים נאלצים לבצע את הבדיקות בבתי חולים או באופן פרטי, בעקבות הפסקת הבדיקות הצפויה למבוטחים מטעם קופות החולים לפני טיסות, והעיכוב בהקמת מתחם הבדיקות בנתב"ג, שיוקם רק בעוד כחודש וחצי. עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל: "קבוצת לופטהנזה רואה מחויבות לדאוג לנוסעים גם לפני הטיסה ואנו מאפשרים להם לקבל בדיקות במחיר מוזל באחד מבתי החולים המובילים בישראל כדי להסיר את החשש ולאפשר להם טיסה בטוחה ושקט אישי. כיום, הגעה להרבה יעדים תלויה בהצגת בדיקה תקפה וההנחיות והמדיניות משתנות מידי יום. שיתוף הפעולה יאפשר לנוסעים להתנהל ולתכנן את נסיעתם בצורה רגועה יותר".
איסתאאיסתא
בדיקת קורונה. צילום: 123 לקוחות הקבוצה יוכלו לבחור את הבדיקה המבוקשת, בדיקת PCR (בדיקת מטוש), בדיקת סרולוגיה או את שתיהן, על פי הצורך במדינה אליהם הם טסים או לפי בקשת הלקוח. עלויות הבדיקה המוזלות לנוסעים המחזיקים כרטיס טיסה בתוקף של אחת מחברות הקבוצה או חברי מועדון Miles & More: בדיקת מטוש בלבד - 199 שקל לעומת 297 שקל. בדיקת סרולוגיה בלבד לנוסעים – 222 שקל. בדיקות מטוש וסרולוגיה לנוסעים – 399 שקל לעומת 590 שקל. בדיקה עד הבית – 600 שקל (באזור המרכז) בנוסף לעלות הבדיקה הנדרשת (תינתן הנחה לבני משפחה נוספים). הבדיקות יעשו במלר"מ של המרכז הרפואי איכילוב עם הצגת כרטיס טיסה בתוקף או כרטיס נוסע מתמיד Miles & More, בימים א'-ה' בין השעות 14:00-17:00 ובימי שישי בין השעות: 09:00-10:45 ,ללא תיאום תור מראש, התשובות יתקבלו במייל רשמי באנגלית יום עסקים לאחר ביצוע הבדיקה. יתכנו שינויים בשעות הפעילות, יש להתעדכן באתר ביה"ח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: