אא

לא רק באירופה: התעשייה האווירית תקים באתיופיה מרכז להסבת מטוסי בואינג 767-300 מתצורת נוסעים למטען

לאחר שחתמה כבר על הסכם להקמת מפעל להסבת מטוסי נוסעים למטוסי מטען באיטליה, חטיבת התעופה של התעשייה האווירית מרחיבה את פעילות גם לאפריקה וחתמה כעת על הסכם להקמת מרכז להסבת מטוסים מדגם בואינג 767-300 עם חברת Ethiopian Airlines

צילום: אלון רון, התעשייה האווירית צילום: אלון רון, התעשייה האווירית
התעשייה האווירית מקימה באתיופיה מרכז להסבת מטוסי בואינג 767-300 מתצורת נוסעים למטען. חטיבת תעופה של התעשייה האווירית חתמה על הסכם להקמת מרכז להסבת מטוסים מדגם בואינג 767-300 עם חברת Ethiopian Airlines. כזכור, התעשיה האווירית חתמה בחודש שעבר על הסכם באיטליה, מפעל להסבת מטוסי נוסעים למטוסי מטען במסגרתו תשתף פעולה עם חברת Atitech במפעל להסבת מטוסי בואינג 737-700/800 בנאפולי בעקבות העלייה בביקוש למטוסי מטען המרכז החדש, שיפעל במרכז התחזוקה של החברה באדיס-אבבה, יספק מענה לעלייה בביקוש למטוסי מטען מדגם זה. קו ההסבות באתיופיה יצטרף לקווים של התעשייה האווירית הפועלים בקמפוס נתב"ג של החברה וכן באתר ההסבות במקסיקו. מרכז התחזוקה המדובר הינו הגדול והמתקדם באפריקה המאושר על-ידי רשות התעופה האזרחית האתיופית, ה-FAA (Federal Aviation Administration) וה-EASA (European Aviation Safety Agency). במרכז ההסבות יוסבו מטוסים מתצורת נוסעים לתצורת מטען, וכן יסופקו שירותי תחזוקה ושיפוץ כלי טיס. סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת תעופה, יוסי מלמד: "חטיבת התעופה נדרשת לספק לשוק התובלה האווירית בשנים הקרובות מעל ל-100 מטוסים מוסבים מתצורת נוסעים למטען. כדי לעמוד במשימה המאתגרת, אנחנו מפתחים אתרי הסבות נוספים ברחבי העולם. הבחירה בחברת התעופה אתיופיאן אירליינס משקפת יכולת מרשימה בתחום תחזוקת המטוסים, הן מבחינת הרצון העז להתפתח לכיוון הסבות מטוסי נוסעים למטען וכמובן ביכולת לשמש אתר הסבות אמין לטווח הארוך. אני מברך את מנכ"ל חברת אתיופיאן איירלינס על החלטתו לשתף פעולה עם התעשייה האווירית, וצופה ששיתופי הפעולה בין החברות יתפתחו גם לתחומים נוספים". מנכ"ל Ethiopian Airlines, טוולד גברמריאם*: "אנו מרחיבים את היכולות שלנו בתחום מתן התשתיות לציי מטוסי המטען בהתאם לתכנית שלנו עד לשנת 2025. בהתאם לכך, חברנו לתעשייה האווירית, אחת מחברות הדיפנס והאירוספייס המובילות בעולם, בתחום הסבת המטוסים במרכז התחזוקה שלנו באדיס-אבבה. קו ההסבות יחל פעילותו עם שלושה מטוסי B767-300 שבבעלות Ethiopian Airlines ולאחר מכן ירחיב את הפעילות גם לחברות תעופה אחרות באזור. אנו שמחים על ההזדמנות לחבור לתעשייה האווירית. שיתוף הפעולה משדרג את יכולות התחזוקה וההסבות שלנו, והופך אותו לטוב באזור." חטיבת תעופה של התעשייה האווירית, בית התעופה של ישראל, מאגדת תחתיה את כלל הפעילות במטוסים מאוישים: תחזוקה (MRO), מטוסי מנהלים, הסבת מטוסי נוסעים למטען, מכלולים ומבנים תעופתיים, השבחות כלי טיס ועוד. כשברשותה ידע וניסיון מצטברים בתחום התעופה לאורך כמעט 70 שנות קיומה, והודות להון האנושי מצוין ולטכנולוגיות פורצות דרך, נמצאת החטיבה בקו אחד עם החברות המובילות בעולם התעופה. בין לקוחותיה נמנות החברות הגדולות בעולם, ובהן אמזון, DHL, לוקהיד מרטין, בואינג, גאלף סטרים ועוד. חטיבת התעופה של התעשיה האווירית רשמה במחצית השנה הראשונה הפסד של בתמונה מימין לשמאל: מנכ"ל Ethiopian Airlines, טוולד גברמריאם, סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת תעופה, יוסי מלמד (צילום: אלון רון, התעשייה האווירית).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםהתעשייה האווירית

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: