אא

שרי התחבורה והאוצר חתמו ואלי רוזנברג הפך רשמית לבעל השליטה באל על

שרי התחבורה והאוצר חתמו על ההיתר שהופך את אלי רוזנברג רשמית לבעל השליטה בחברת אל על. עד כניסת החג, גם שר הדיגיטל צפוי לחתום על ההיתר

אלי רוזנברג, הבעלים החדש של אל על. צילום: בן חורין אלכסנדרוביץ אלי רוזנברג, הבעלים החדש של אל על. צילום: בן חורין אלכסנדרוביץ

מירי רגב, שרת התחבורה, חתמה אתמול (חמישי) על היתר שליטה באל על לבעל הבית החדש של החברה, אלי רוזנברג. חתימת השרה הגיעה בעקבות מכתב ששלח יעקב (יניקי) קוינט, מנכ"ל רשות החברות הממשלתיות, התומך במתן היתר השליטה באל על לרוזנברג. קוינט שלח המכתב גם לשר האוצר, ישראל כ"ץ, שחתם הבוקר אף הוא על ההיתר והדבר סלל את הדרך להפיכתו של רוזנברג לבעל השליטה. עד כניסת החג צפוי גם שר הדיגיטל, דודי אמסלם, לחתום על ההיתר.

כזכור, אל אל ניסתה לטרפד את המהלך ושלחה בשבוע שעבר מכתב לשרים בו היא דורשת מהם שלא לחתום על היתר השליטה לחברת "כנפי נשרים" שבשליטת רוזנברג. באל על טענו כי קני רוזנברג, אביו של אלי רוזנברג, הוא בעל השליטה ב"כנפי נשרים" וטענו כנגד אלי רוזנברג כי הוא: "חסר אמצעים עצמיים וחסר ניסיון עסקי". אך באל על, שמתחילת הדרך היו נגד רוזנברג, לא הצליחו למנוע את המהלך.

לאחר קבלת היתר השליטה, באל על יצטרכו להכריז על קיום אסיפה כללית, בה יאשרו רשמית את העברת השרביט לבעלים החדש, אלי רוזנברג.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: