אא

חב' מידרוג קובעת דירוג עם השלכות שליליות לאג"ח של פתאל אירופה

חברת הדירוג קבעה זאת בתגובה לסדרת האג"ח החדשה שמתכננת חברת פתאל נכסים בשליטת המלונאי דוד פתאל במסגרת גיוס של כ-200 מיליון שקל

דוד פתאל, בעל השליטה בקבוצת פתאל. צילום: רונן מחלב דוד פתאל, בעל השליטה בקבוצת פתאל. צילום: רונן מחלב

חברת מידרוג קובעת דירוג il.A2 תחת בחינה עם השלכות שליליות לאגרות חוב שתנפיק חברת פתאל אירופה באמצעות סדרה חדשה - סדרה ד' בסך של עד 200 מיליון שקל שמתכננת החברה. פתאל אירופה שבבעלות המלונאי דוד פתאל, מחזיקה ב-55 מלונות באמצעות חברות מאוחדות. 23 מהמלונות בגרמניה, 7 בסקוטלנד, 6 בספרד, 5 בהולנד, 3 באיטליה, 1 באוסטריה, 1 באנגליה, 1 בבלגיה ו-1 בהונגריה.

החברה דיווחה על כוונתה זו בשבוע שעבר לבורסה. אגרות החוב צפויות להיות מגובות בבטוחות הכוללות מספר נכסים מלונאים כולל נכס בפיתוח (במערב אירופה). מידרוג מציינת בהחלטתה כי בחנה את טיב הבטוחות בהתאם למתודולוגיה, "שיקולים מבניים בדירוג מכשירי חוב בתחום המימון התאגידי – ספטמבר 2019 ובהתאם לנתונים שהועברו אליה נכון למועד דו"ח זה, לא מצאה מקום למתן הטבה דירוגית לאגרות החוב סדרה ד' ככל שתונפקנה".

פתאל אירופה סיימה את הרבעון הראשון של 2020 עם הפסד של 32.930 מיליון אירו לעומת רווח של 20.602 מיליון אירו בתקופה המקבילה אשתקד. בגלל הקורונה, נאלצה החברה לרשום על הנדל"ן הפסד של 41.138 מיליון אירו לעומת רווח של 17.174 מיליון אירו בתקופה המקבילה ב-2019 .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםדוד פתאלפתאל נכסים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: