מלונאות

החדשות החמות של עולם המלונאות

חדשות מלונאות - פספורטניוז

תביעה ביותר מ-4.5 מיליון שקלים נגד קלאב הוטל

בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בת"א על ידי חברת כוח האדם ברון כ.א. בע"מ נכתב: "סיפקה לנתבעת שירותי כוח אדם, ובמסגרתם הציבה עובדים זרים, מסתננים או מבקשי מקלט על פי דרישתה והנחייתה"

בעלי סוויטות במלון כפר המכביה תובעים: "הסתרת מידע, החסרת תגמולים במיליונים"

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגשה תביעה נגד כפר המכביה ואחרים בסכום ראשוני של כ-2.5 מיליון שקל: "יכלו לקנות דירה באלפים השוויצרים, בריביירה הצרפתית או בכל מקום אחר בעולם. כציונים אמיתיים, הם בחרו בישראל. במקום זאת, רומו בהשקעה הראשונה"

עוזבים: רק 22,800 אלף מפונים שוהים כיום בבתי המלון

מרכז המחקר והמידע של הכנסת ערך סקירת תמונת מצב העדכנית של האוכלוסייה שפונתה מאזורי קו העימות בדרום ובצפון בעקבות מלחמת חרבות ברזל. לפי הנתונים, נראה כי המפונים עוזבים בהדרגתיות את בתי המלון, כאשר רק כ-18% מכלל המפונים הרשומים במערכת לנים כיום בבתי המלון

בצל המלחמה: חולקו מלגות לסטודנטים מצטיינים במלונאות

המסורת נמשכה גם השנה בפעם ה-20 כשהתאחדות המלונות חילקה מענקים למצטיינים באוניברסיטאות העברית ובן גוריון וכן במכללה האקדמית כנרת. רומי גורדיסקי, סמנכ"לית התאחדות המלונות: "מי שבוחרים בתואר במלונאות ותיירות מבטיחים לעצמם קידום מהיר"

כחול-לבן ביוון: כך הפכו המלונות הישראלים לחלק בלי נפרד מהנוף במדינה

מלונות הרשתות הישראליות הפכו כבר לעובדה בשטח ביוון ובאיים. אבל המלנות האורבניים, הריזורטים המפנקים ואלה היוקרתיים הפכו כבר ללהיט - הרבה מעבר לקהל הישראלי: "הצבנו סטנדרטים חדשים, יש כיום רק 22% ישראלים, השאר אורחים מכל העולם". מה הופך את המלונות כחול-לבן ביוון למבוקשים כל כך והאם בקרוב נראה עוד מהם?

חברה המנהלת מלונות מפונים: "משרד התיירות מקפיא את מלוא התשלומים"

בבקשה שהוגשה לבית המשפט השלום בירושלים מבקשת החברה שבבעלותה המלונות סנטרל ביץ', נס ועוד - צו האוסר לעכב לה תשלומים בגין אירוח מפונים בסך כ-22 מיליון שקל וצו האוסר להקטין תשלומים בהשוואה לתשלומים ששולמו עד כה: "בלתי סביר, בלתי מידתי וללא כל פירוט"

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... > >>

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: