אא

קרבות אוויר קרקע: טייסי אל על עונים לשאר עובדי החברה

טייסי אל על לא נשארים חייבים ועונים לעובדי החברה שקראו להם לא לנקוט בפעולות חד צדדיות במסגרת מאבקם על גובה שכרם. הטייסים: "בזמן שטייסי אל על מטיסים את חברת התעופה הבטוחה בעולם, עובדי החברה עסוקים בפוליטיקה קטנה ובבחירות להסתדרות. עכשיו אתם תחליטו למי אתם מאמינים"

אל על. צילום: עידו וכטל אל על. צילום: עידו וכטל
הבוקר (ג') פרסמנו כאן את המסר של עובדי אל על לטייסי החברה, הקורא להם שלא לנקוט בפעולות חד צדדיות במסגרת מאבקם על שיפור תנאי שכרם. "אל תשכחו שהחברה עברה שנתיים קשות. אל תמתחו יותר מדי את הדברים. אתם צריכים לקחת בחשבון את מה שהיה מבחינת מה שאתם דורשים, תנו לחברה לעבור את הקיץ בשלום", כך העובדים לטייסים. עוד הזהירו העובדים את הטייסים שאם ינקטו בפעולות חד צדדיות כאמור, "החברה תשלם מחיר כבד שהנוסעים שלנו פשוט יעברו לחברות אחרות וכבר לא יטוסו אל על. אסור לנו להגיע לסיטואציה כזו, במיוחד אחרי מה שעברנו".
מו"מ בין טייסי אל על להנהלה להחזרת מטוסי טריפל 777 בטיסות מטעןמו"מ בין טייסי אל על להנהלה להחזרת מטוסי טריפל 777 בטיסות מטען
צילום: 123rf

נזכיר כי נוכח הביקושים הגבוהים לטיסות, גם עובדי אל על (לא טייסים), הנדרשים לעבוד משמרות ארוכות יותר (10-12 שעות במקום 8 שעות במשמרת), דורשים בימים אלה מהנהלת החברה לקבל תמריץ כספי. בין העובדים והנהלת החברה מתקיימת הידברות ראשונית בנושא ובסביבת העובדים מקווים שהמהלך יושלם כבר בתקופה הקרובה.

מוועד טייסי אל על נמסר בתגובה: "בזמן שהחברה עמדה על סף פשיטת רגל - הטייסים טסו בזמן קורונה לחילוץ ומטען, ויתרו מיוזמתם וגם ספגו קיצוץ של 50% משכרם. אף עובד אחר בחברה לא עשה זאת. בזמן שהחברה לא מסוגלת לתכנן לוח זמנים מראש - הטייסים טסים על גבול המגבלות ועובדי החברה שהוציאו לחוסר יעילות שם רע מסדרים לעצמם 'תמריצי קיץ'. בזמן שהחברה לא נערכת עם מטוסים לקיץ – הטייסים מציעים מגוון פתרונות וההנהלה אינה מנהלת משא ומתן. בזמן שהטייסים מגנים על שמי המדינה ומטיסים את חברת התעופה הבטוחה בעולם – עובדי החברה עסוקים בפוליטיקה קטנה ובבחירות להסתדרות. עכשיו אתם תחליטו למי אתם מאמינים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםטייסי אל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: