אא

שר התיירות: "קו תעופה ישראל–מרוקו הוא ללא ספק עוגן חשוב ומשמעותי"

עוד אמר הבוקר (א') שר התיירות, יואל רזבוזוב, בטקס השקת טיסת הבכורה של אל על למרקש: "קו תעופה זה יסייע בקידום הסכמי תיירות, סחר ושיתוף פעולה כלכלי ומדיני פורה בין שתי המדינות. כל אלו יעשירו את קופת המדינה ויסייעו במלחמה שלנו ביוקר המחייה". מנכ"ל אל על: "50% מהנהלת אל על יוצאי מרוקו, בלעדיהם זה לא היה קורה"

שר התיירות ומנכל אל על בטקס השקת טיסת הבכורה למרוקו. צילום: סיון פרג' שר התיירות ומנכל אל על בטקס השקת טיסת הבכורה למרוקו. צילום: סיון פרג'
"אנחנו ממשיכים לבנות תשתיות וליצור עוגנים תיירותיים שיקדמו תיירות לישראל ליום שננצח את הקורונה. קו תעופה ישראל–מרוקו הוא ללא ספק עוגן חשוב ומשמעותי. קו תעופה זה יסייע בקידום הסכמי תיירות, סחר ושיתוף פעולה כלכלי ומדיני פורה בין שתי המדינות. כל אלו יעשירו את קופת המדינה ויסייעו במלחמה שלנו ביוקר המחייה". כך אמר הבוקר (א') שר התיירות, יואל רבוזוב, בטקס השקת טיסת הבכורה של אל על למרקש שהתקיים בנתב"ג. בטקס השתתפו גם מנכ"ל אל על, אביגל שורק, יו"ר אל על, עמיקם בן צבי ושגריר מרוקו בישראל, איברהים בייוד שאמר, "יום מרגש. מרוקו בראשות המלך, עשתה את תפקידה החשוב להביא שלום ושגשוג לאזור אני בטוח שתיהנו ממרוקו ותגלו את היופי של מרקש ונקווה לראות יחסים חמים ומתפתחים בין המדינות". טיסת אל על LY553 תמריא למרוקו בשעה 11:20 במטוס דרימליינר וצפויה לנחות בשדה התעופה "מנרש" שבמרקש בשעה 17:00 שעון ישראל.
שר התיירות: "קו תעופה ישראל–מרוקו הוא ללא ספק עוגן חשוב ומשמעותי"שר התיירות: "קו תעופה ישראל–מרוקו הוא ללא ספק עוגן חשוב ומשמעותי"
השקת קו הטיסות הישיר של אל על למרוקו. מימין לשמאל: מנכ"ל אל על, שר התיירות ושגריר מרוקו בישראל אל על הזמינה לטיסת הבכורה את אבי לוי, שף מסעדת "המוציא" בירושלים, שהכין לנוסעים תפריט על טהרת המטבח המרוקאי. מבין המנות שיוגשו לנוסעים: מעקוד אפוי, טנזייה של פירות יבשים עם תבשיל כבש בציר עגל וערמונים, דג לברק בבישול מרוקאי פיקנטי על מצע קוסקוס ולקינוח מסאפן פיסטוק ועוגת סול בסירופ לימון ועוד. אל על צפויה להפעיל עד 5 טיסות בשבוע למרוקו - למרקש וקזבלנקה, במטוס 737 הכולל מחלקת תיירים ומחלקת עסקים. עלות כרטיס הלוך-חזור היא החל מ-499 דולר במחלקת תיירים (מסוג Lite אשר אינו כולל שליחת מזוודה ובחירת מושב בחינם) והחל מ- 1,099 דולר לכרטיס הלוך-חזור במחלקת עסקים. אל על תציע מעת לעת מחירי מבצע. שורק, מנכ"ל אל על: "אנו גאים להשיק את הטיסות הישירות הראשונות למרוקו, המאפשרות הגעה נוחה וקלה מאי פעם ליעד חשוב זה. זהו עוד צעד במימוש בפועל של הדרכים שנפתחו והגשרים שהוקמו בין אזרחי שתי המדינות במסגרת 'הסכמי אברהם'. אנו מקווים כי כעת רבים יוכלו להכיר טוב יותר את מרוקו, לחוות ולהתרגש ממדינה מיוחדת זו, אשר נטועה עמוק במורשת, בתרבות ובהוויה הישראלית". עוד אמר שורק, "50% מהנהלת אל על יוצאי מרוקו, בלעדיהם זה לא היה קורה".
השקת קו טיסות אל על למרוקוהשקת קו טיסות אל על למרוקו
"גאים להשיק את הטיסות הישירות הראשונות למרוקו". צילום: סיון פרג'    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאל עלמרוקופספורט מרוקו

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: