אא

מנכ"לית יונייטד איירליינס בישראל לפספורטניוז: "בספטמבר הקרוב נחדש גם את הקו לוושינגטון"

חברת התעופה האמריקנית הודיעה על הגדלת תדירויות הטיסה שלה מישראל לצפון אמריקה. מנכ"לית החברה בישראל: "אפשר למצוא אצלנו היום כרטיס טיסה ב-700 דולר לניו יורק. לא יזמנו מחירים נמוכים, אבל אם המתחרים שלנו רואים לנכון להוזיל אז גם אנחנו שם"

יעל ברזילי, מנכ"לית יונייטד איירליינס בישראל. צילום: יח"צ יעל ברזילי, מנכ"לית יונייטד איירליינס בישראל. צילום: יח"צ
במוצאי שבת האחרונה נרשמה התרגשות רבתי בנמל התעופה בן גוריון: אחרי חודשים ארוכים, נצפו בו זמנית בנמל שלושה זנבות של חברת התעופה האמריקנית, יונייטד איירליינס: האחד המריא לשיקגו, השני לניו יורק והשלישי לסן פרנסיסקו. "זה מראה שלא ראינו וחווינו זה זמן מה, שמטוס אחד המריא לניו יורק, השני לשיקגו והשלישי לסן פרנסיסקו בו זמנית. כולם ישירים ודי מלאים. זה כיף גדול ברמה שאי אפשר לתאר", אומרת לפספורטניוז מנכ"לית יונייטד איירליינס בישראל, יעל ברזילי. חברת התעופה האמריקנית הודיעה בשבוע שעבר על הגדלת תדירויות הטיסות שלה מישראל לארה”ב – מ-13 ל-24 טיסות בשבוע באופן הבא: שיקגו - הקו התחדש כאמור אתמול ליעד במתכונת של 3 טיסות שבועיות. ניו יורק - תדירות הקו מתל אביב לניו יורק/ניוארק עולה ל-2 טיסות יומיות, סה"כ 14 טיסות שבועיות. סן פרנסיסקו - ב-4 ביוני 2021 התדירות עולה מ-3 טיסות שבועיות לטיסה יומית.
שיקגושיקגו
3 טיסות שבועיות לשיקגו. צילום: 123rf "לוח הטיסות הרחב שלנו מעמיד בפני הנוסע הישראלי יותר אפשרויות מכול חברת תעופה, עם הקווים הישירים לנמלי הבית שלנו בניו יורק/ניוארק, שיקגו או’הייר שהוא נמל הבית שלנו וסן פרנסיסקו ועם מגוון רחב של טיסות המשך לכל רחבי אמריקה", אומרת ברזילי. האם יש כוונה לחדש מתישהו בקרוב גם את הקו לוושינגטון די.סי? ברזילי: "הקו לוושינגטון די.סי. צפוי להתחדש בחודש ספטמבר הקרוב בתדירות של 3 טיסות בשבוע". האם התחרות בקווים לצפון אמריקה חזקה היום יותר בהשוואה לתקופה שלפני הקורונה? "התחרות בקו לניו יורק עצומה. כל חברת תעופה שטסה לארץ שמה היום בראש מעייניה את הקו הטרנס-אטלנטי. אנחנו נלחמים בגוליית אבל יודעים לעשות את זה". מה באשר למחירי כרטיסי הטיסה. האם הם זולים יותר היום בהשוואה לתקופה המקבילה לפני הקורונה? "בהחלט נמוכים. היום אפשר לטוס לניו יורק בפחות מ-700 דולר, כולל כבודה ומסים. זה מחיר להמראות עד סוף השנה בלי מגבלות. כרטיס טיסה בתקופה המקבילה שלפני הקורונה עלה כ-950 דולר, כך שהמחירים היום משקפים הוזלה משמעותית. במחלקת פולאריס היוקרתית שלנו, אפשר לטוס היום לניו יורק ב-2,640 דולר לעומת כ-3,800 דולר בתקופה המקבילה לפני הקורונה. הוזלנו מחירים כי זו תקופה עדיין לא ברורה. אנחנו לא יוזמים מחירים נמוכים, אבל אם המתחרים שלנו רואים לנכון להוזיל, אז גם אנחנו שם. יש לנו הזמנות וגם צפי הזמנות קדימה". שיקגו ממותגת כיעד עסקי. עד כמה המגזר העסקי חשוב ליונייטד והאם הוא מתחיל לחזור להיקפים של לפני הקורונה? "מסורתית, רוב הנוסעים שלנו בכל הקווים משתייכים לקהילה העסקית. לקוחות עסקיים שלנו חוזרים לטוס. לא שמעתי מאף חברה עסקית בארץ שהעובדים שלה ייסעו פחות. אני נפגשת עם המון חברות עסקיות ועוקבת אחרי המגזר העסקי כי הוא חשוב לנו והמיקוד שלנו ואני לא שומעת  מהם שהיקף הנסיעות יקטן מבחינתן, אבל אני כן שומעת שזה נעשה בהדרגה. בחלק גדול מההנהלות טסות. תמיכה ומכירות הם יטוסו בהדרגה. אחרי תקופה כזו קשה, מתחילים לאט. אני מקווה ומצפה לקבל נפח גם של תיירות פנאי ולא רק תיירות עסקית. אני רוצה מגוון". מה את עושה כדי שזה יקרה? "נתחיל למנף את זה אצל סוכני הנסיעות. הסוכנים הם קבוצת מיקוד מאוד חשובה לנו ואנחנו מתגמלים אותם על כך (עמלת יאט"א ועמלת יתר)". מה התפוסה נכון להיום בטיסות החברה? "מחלקות היוקרה יוצאות כמעט בתפוסה מלאה. במחלקות התיירים התפוסה נמוכה יותר. בטיסה שיצאה אתמול לשיקגו למשל, מחלקת התיירים הייתה בתפוסה של שני-שליש". מה באשר לתפוסה בטיסות הנכנסות לישראל? "הטיסות הנכנסות מלאות לגמרי, גם בתיירים וגם במחלקות היוקרה". האם מדיניות החברה לשמירה על בריאות נוסעיה נמשכת ביתר שאת? "אנחנו, בין היתר, מנקים ומחטאים את המטוסים באותה מידה כמו בתחילת המגיפה. כמו כן, כל הנוסעים חייבים לעטות מסכות פנים לאורך כל שעות הטיסה. לא קיבלנו באחרונה תלונות על נוסעים שלא עוטים מסכות". נכנסת לתפקיד כמנכ"לית יונייטד איירליינס בישראל בעיצומה של מגפת הקורונה "בהחלט תקופה מאוד מאתגרת, אבל אני כל כך בטוחה בנו שגם בתקופה מאתגרת כמו זאת נצליח וגם ננצח". 14 טיסות שבועיות לשדה התעופה ניוארק, ניו יורק. צילום: 123rf    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםניו יורקיונייטד איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: