אא

"מהלך פתיחת שמיי סעודיה לחברות תעופה ישראליות - כמעט סגור"

האם בקרוב חברות התעופה הישראליות תוכלנה סוף סוף לטוס אף הן מעל שמיי סעודיה, לקצר משמעותית זמני טיסה ולקבל הזדמנות לתחרות הוגנת מול חברות תעופה זרות המורשות לטוס מעל סעודיה? כך מקווים. גורם בכיר לפספורטניוז: "גיים צ'יינג'ר"

טיסת הבכורה של ישראייר לדובאי מעל סעודיה. צילום: ספיר פרץ זילברמן טיסת הבכורה של ישראייר לדובאי מעל סעודיה. צילום: ספיר פרץ זילברמן
האם בקרוב ייפול דבר בתעופה הישראליות? האם החברות הישראליות תוכלנה סוף סוף לטוס אף הן מעל שמיי סעודיה, לקצר משמעותית זמני טיסה ולקבל הזדמנות לתחרות הוגנת מול חברות תעופה זרות המורשות לטוס מעל סעודיה? כך מקווים. על פי התכנון, במהלך ביקורו של נשיא ארה"ב בישראל, ג'ו ביידן, בישראל, תוכנן לבשר על המהלך הדרמטי של פתיחת שמיי סעודיה לחברות תעופה ישראליות. אולם, נוכח דחיית ביקורו של הנשיא האמריקאי בארץ, הגורמים הרלבנטיים נדרשים לראות מה יקרה עם המגעים המתקדמים בין הצדדים. פתיחת שמיי סעודיה בפני חברות התעופה הישראליות הוא מהלך דרמטי. גיים צ'יינג'ר מבחינת חברות התעופה הישראליות, שמלינות זה זמן רב על תחרות לא שוויונית מול חברות תעופה זרות המורשות לטוס מעל שמיי סעודיה אל ומישראל.

גורמים בכירים בישראל מקווים כי דחיית ביקורו של הנשיא ביידן, שהיה אמור להגיע לישראל ב-23 ביוני, לחודש הבא, לא תעכב את המהלך הדרמטי אל מול ערב הסעודית.

גורם בכיר הנמצא במגעים לפספורטניוז, "מהלך טיסות של חברות התעופה מעל ערב הסעודית כמעט סגור. היה מתוכנן שביידן יכריז על כך בעת ביקורו בישראל". עוד לדבריו, "בין הצדדים יש מגעים מתקדמים. זה מהלך דרמטי שיכול להוות למעשה גיים ג'יינג'ר מבחינת חברות התעופה הישראליות שתוכלנה בצורה כזו לטוס לאוסטרליה, שם יש קהילה יהודית ענקית וליעדים נוספים. זה יעזור לחברות בתחרות ההולכת וגוברת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםסעודיהפספורט UAE - GCC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: