אא

סוכני נסיעות: ירידה בהזמנות לחופשה ביולי

המלצת משרד הבריאות לצד עומסים באולם בדיקות הקורונה בנתב"ג עושים את שלהם. סוכני נסיעות וחברות תיירות מדווחות על ירידה בהזמנות לחופשות ביולי ומדווחות כי ישראלים רבים מעדיפים לדחות לאוגוסט את היציאה לחופשת קיץ

נמל התעופה בן גוריון. צילום: ספיר פרץ זילברמן נמל התעופה בן גוריון. צילום: ספיר פרץ זילברמן
סוכני נסיעות וחברות תיירות מדווחות כי במרכזי ההזמנות ובאתרי האינטרנט, הישראלים המשיכו אתמול (ב') להזמין חופשות לחודש יולי אך בהיקפים נמוכים מאלה שהיו עד כה. עוד דיווחו שישראלים רבים מעדיפים לדחות את החופשה שלהם בחו"ל לחודש אוגוסט. הסיבה לירידה המורגשת כאמור לחופשה ביולי, נובעת מהמלצת אנשי משרד הבריאות שלא למהר לטוס לחו"ל בגלל מגפת הקורונה שעדיין משתוללת בעולם, ובמיוחד לא עם ילדים לא מחוסנים. נזכיר כי בימים האחרונים התגלו בארץ מקרי הדבקה בקורונה בעיקר בקרב ילדים. אתמול פרסם שר הבריאות, ניצן הורוביץ, הודעה עקב העומסים והתורים הארוכים באולם בדיקות הקורונה לנוסעים נכנסים לישראל בנתב"ג עקב אירועי ההדבקה בימים האחרונים.

בהודעתו, ציין השר כי בתוך מספר ימים תונהג אכיפה מחמירה וקנסות גבוהים בשדה התעופה על מי שיטוס לרשימת המדינות אסורות בהן ארגנטינה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה.

“בימים האחרונים אנו עדים למספר אירועי הדבקה בנגיף הקורונה״, פתח השר את דבריו, ״בהובלת ראש הממשלה, כינסנו דיון מיוחד עם בכירי משרדי הבריאות, התחבורה והמל”ל לצורך הערכת מצב. בדיון הוחלט על נקיטה במספר צעדים מידיים. ראשית, אנחנו מרחיבים את מערך הבדיקות בנתב”ג בצורה משמעותית. התורים הארוכים כבר התקצרו, אבל לא די בכך. צריך לקצר אותם בצורה טובה יותר ובעיקר להיערך לעומס הצפוי בנתב״ג בחודשי הקיץ. אנחנו, במשרד הבריאות, נדאג להכשיר צוותים נוספים, כדי שמספר עמדות הבדיקה יגדל משמעותית. במקביל, נידרש לקבל שטח נוסף בנתב”ג, לטובת הגדלת מערך הבדיקות. רשות שדות התעופה ומשרד התחבורה פועלים במרץ לפתרון הסוגיה בהקדם. בעניין המתרחש בנתב״ג, שמעתי שבממשלה הקודמת היו קשיים בשיתופי פעולה בין המשרדים הרלוונטיים. לא עוד. כולנו יחד בסירה הזו, וכך נתנהל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםנתב"גקורונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: