אא

טרפת סיישל: "קצב מכירות מטורף של 500 כרטיסי טיסה ביום"

חברות תיירות ותעופה המשווקות את סיישל, שתיפתח לישראלים ב-16 בנובמבר, מדווחות על ביקושים היסטריים ליעד האקזוטי באוקיינוס ההודי. ארקיע: "מעולם לא חווינו רמת ביקושים מטורפת כזו". ספיריט הפקות עולם: "תוך 3 ימים מילאנו מטוס שלם"

סיישל. צילום: 123rf סיישל. צילום: 123rf
בימים כתיקונם, סיישל, מדינת האיים האקזוטית באוקיינוס ההודי, היא מושא חלומותיהם של רבים. בעידן הקורונה, הישראלים, כך מתברר, נלהבים עוד יותר להגשים את הפנטזיה הטרופית שלהם בסיישל. לראיה, חברות תעופה ותיירות מדווחות על רמת ביקושים אדירה אל היעד המרוחק מישראל כ-6 שעות טיסה ישירה. עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל לפספורטניוז: "מיום שבת שעברה, שבה הכרזנו על הפעלת טיסה שבועית אחת לסיישל, היום אנחנו מדברים כבר על 5 טיסות בשבוע. טרפת של ממש". ארקיע תוציא שתי טיסות ראשונות אל היעד ב-19 בנובמבר במטוס a321. לדברי ברלוביץ', "יש לנו קצב הזמנות של קרוב ל-500 נוסעים, שזה בערך שני מטוסים ביום. מעולם לא היה לנו ביקוש כזה". עוד לדבריו, "סיישל היא יעד נופש שמשלב מזג אוויר טרופי, מים כחולים ועצי קוקוס. יעד מדהים שנותן מענה מידי למי שרוצים להתאוורר מהארץ. יעד שנחשב בעבר למאוד יקר - כאלף דולר לכרטיס טיסה. היום היעד הפך נגיש הרבה יותר. המחירים ירדו בגלל משבר הקורונה. סיישל צמאה לתיירים. מחכים שם לתיירים מישראל". ארקיע משווקת כרטיסי טיסה לסיישל במחיר של החל מ-499 דולר לא כולל כבודה במחלקת תיירים והחל מ-900 דולר במחלקת עסקים. כמו כן, משווקת חבילות נופש הכוללות כרטיס טיסה ו-7 לילות במחיר של החל 1,300 דולר לאדם.
סיישלסיישל
סיישל. צילום: ספיר פרץ זילברמן גם טלי יטיב, מנכ"לית ובעלים חברת ספיריט הפקות עולם, מדווחת אף היא על טירוף. "קיבלנו 1,500 פניות ביום מישראלים המעוניינים לטוס לחופשה בסיישל", אומרת יטיב. "קרסנו תחת העומס. החזרתי עובדים מחל"ת כדי לתת מענה לכל הפונים". עוד לדבריה, "בחנוכה היינו אמורים להוציא מטוס אחד של אל על ועכשיו הוספנו עוד אחד של חברת אייר סיישל. זה קצב שאי אפשר להשוות אותו לשנים עברו. המלונות והטיסות - הכל התמלא". יטיב משווקת חבילות נופש למדינת האיים הכוללות טיסה, העברות ולינה במלונות במחיר של החל מ-1,600 דולר לאדם ל-5 לילות. "ברמת המחירים הזו כמעט ולא נותרו. ניתן להשיג חבילות במחירים של החל מ-2,200 דולר לאדם ל-5 לילות במגוון ריזורטים יוקרתיים". יטיב מדגישה כי מאחר ורשויות סיישל הגדירו מספר בתי מלון בהם תיירים מישראל יורשו להתארח, לא מומלץ לרכוש רק כרטיס טיסה ואז לחפש בית מלון. "אי אפשר להיכנס לסיישל ללא הצהרה בכניסה למדינה על שם בית המלון המורשה בו המבקש להיכנס מתארח. מה גם, שבתי מלון רבים בסיישל סגורים. עדיף לקנות מראש חבילת נופש ולטוס בראש שקט".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםסיישל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: