אא

יונייטד איירליינס הציגה את החידושים לקראת 2020

אנשי תקשורת מרחבי העולם הגיעו לכנס בשיקגו בו הציגה יונייטד את השינויים והחידושים לקראת השנה הבאה. בין החידושים: שימוש בדלק ידידותי לסביבה, מחלקת ביזנס מפוארת ואפליקציה מיוחדת ללקוחות. גם אנחנו היינו שם, הסיקור המלא לפניכם

יונייטד איירליינס מתחדשת לקראת שנת 2020. צילום: יונייטד איירליינס|יונייטד איירליינס בשיתוף פעולה עם Star-Wars. צילום: יונייטד איירליינס|ערכת נוחו? יונייטד איירליינס מתחדשת לקראת שנת 2020. צילום: יונייטד איירליינס|יונייטד איירליינס בשיתוף פעולה עם Star-Wars. צילום: יונייטד איירליינס|ערכת נוחו?
חברת התעופה האמריקאית יונייטד איירליינס ערכה בסופ"ש האחרון בשיקגו, את כנס Plan Media 2020 אליו הגיעו כ-200 אנשי תקשורת מכל העולם ובו היא הציגה את השינויים והחידושים אותם ביצעה במהלך השנה החולפת ואת התכניות לשנה הבאה. כמו כן, נחשף שיתוף הפעולה עם Star-Wars עליו דיווחנו בתחילת השבוע. יונייטד איירליינס בשיתוף פעולה עם Star-Wars. צילום: יונייטד איירליינס   ערכת נוחות Star-Wars. צילום: יונייטד איירליינס   בכנס המרשים שהתקיים במשך יומיים במטה החברה בשיקגו, הציגו נשיא יונייטד סקוט קירבי והמנכ"ל אוסקר מונוז, את החידוש המשמעותי אותו כבר מיישמת חברת התעופה בפועל: שימוש במערכת דלק ידידותי סביבה Eco Skies המזהם ב-50% פחות מאשר דלק רגיל. בכך למעשה הפכה יונייטד לחברה הראשונה בעולם שמשקיעה ועושה שימוש בדלק זה, מהלך שעלה לה למעלה מ-40 מיליון דולרים. הצעד כבר זכה לשבחים מארגונים ירוקים בעולם ולא מן הנמנע שבשנה הקרובה נראה חברות תעופה נוספות משקיעות בתחום זה.
Eco Skies. צילום: יונייטד איירליינסEco Skies. צילום: יונייטד איירליינס
Eco Skies. צילום: יונייטד איירליינס   תחום נוסף עליו שמו דגש במהלך השנה החולפת ויתפתח גם במהלך שנת 2020 הוא חיזוק הקשר עם הלקוחות. "המטרה שלנו היא לבנות את חברת התעופה הטובה בעולם. בשביל העובדים, בשביל הלקוחות, בשביל הסביבה ובשביל כל מי שאנחנו משרתים", הצהיר סקוט בפתיחת הכנס ולאחר מכן סיפר כי ההחלטה להפוך את נקודות מועדון הלקוחות Mileage, לנקודות שניתן לצבור אותן לכל החיים, הוא מהלך שנועד לשים דגש על הקשר עם הלקוחות. בנוסף, חברי המועדון בגילאים 18 עד 22 זוכים להנחה של 10% בכל הקווים של יונייטד, מהלך שנועד ליצור דור חדש של לקוחות. ביונייטד זיהו את העלייה הגדולה בשנים האחרונות בטיסות של הצעירים, ולכן שמו דגש על נושא זה. רק בשנת 2019 היה גידול של 160% בהזדמנות בגילאים הללו ובשנת 2020 זה צפוי לצמוח אף יותר. מועדון הלקוחות של יונייטד הוא ספינת הדגל של החברה ולכן בשנה האחרונה הפכו את המערכת למהירה מאוד, כך שחמש דקות אחרי שתנחתו, תראו את המיילים/נקודות שצברתם, בחשבון שלכם. מחזקת את הקשר עם הלקוחות. צילום: יונייטד איירליינס  

עוד בתחום הלקוחות, בשנה האחרונה השיקה יונייטד אפליקצייה משודרגת, אשר ביצירתה היו מעורבים 300 לקוחות החברה ששיתפו את הפידבקים שלהם. עד כמה האפליקציה מותאמת ללקוח? יונייטד הכניסה מערכת תלת מימד לאתר ולאפיליקציה שלה, כך שבזמן בחירת המושב, תוכלו לראות בדיוק היכן אתם יושבים. לא עוד תמונה רגילה עם מספר כסא, עכשיו ניתן לראות בדיוק איפה אתם הולכים לשבת. החידוש הנוסף באפליקציה הוא העזרה בהתניידות בטיסות קונקשן. אם בעבר הייתם צריכים לשבור את הראש מה לעשות אחרי נחיתה ולפני המראה בטיסת המשך, הרי שכעת באמצעות האפליקציה, יונייטד תעדכן אתכם בלייב לאיזה שער לגשת, באיזה שעה, ואפילו תציג בפניכם מפה עם הסבר באמצעות שימוש ב-GPS, להיכן להגיע.

השבוע השיקה יונייטד מנגנון חיפוש משודרג באתר האינטרנט שלה, בו ניתן לבחור את יעד ההמראה, ולראות את מפת העולם עם יעדים שונים ומחירים עדכניים ל-30 הימים הקרובים. אם לא די בכך, כל גולש יכול לבחור את סוג החופשה שהוא מחפש (סקי, אוכל, מסיבות, חופשת טבע חופשה עירונית וכו') והמערכת תציג בפניו מספר יעדים, עם המלצות מפורטות לכל יעד. שנת 2019 הייתה השנה שבה יונייטד הפכה לחברה המובילה בארה"ב לנוסעים עסקיים. המטרה כעת היא להפוך בשנת 2020 לחברה בינלאומית המובילה בנוסעים העסקיים ולשם כך השיקה יונייטד לפני פחות משנה את מחלקת העסקים Polaris Busines הפעילה גם בקווים מישראל. המחלקה המפוארת כוללת מושבים נוחים ההופכים למיטה, מערכת בידור עם מאות סרטים (חלקם בעברית) ועם מערכת הפעלה ב-12 שפות שונות ביניהם גם עברית (המערכת קיימת לכל הנוסעים במטוס), ערכת פינוק ונוחות, וכניסה ללאונג׳ים המפוארים של החברה. בישראל אין עדיין ליונייטד לאונג׳ משלה, אך בטיסות לישראל תוכלו להנות מלאונג׳ים מפוארים הכוללים מקלחות, ארוחות, אזורי ישיבה ועוד. סיקור נרחב על מחלקת ביזניס פולאריס נפרסם בגיליון הקרוב של פספורט ניוז. מחלקת עסקים מפוארת. צילום: יונייטד איירליינס   עוד נתון שהציגה יונייטד במהלך הכנס, הוא עמידה בזמנים. במהלך השנה האחרונה 25% מהטיסות של החברה, הן בתוך ארה"ב והן מחוצה לה, הגיעו 10 דקות לפני הזמן. אחת הסיבות לעמידה בזמנים, זה השימוש באפליקציה החדשה המנחה באופן אישי כל אחד מהנוסעים. גם בתחום העובדים משקיעה יונייטד משאבים. במהלך שנת 2019 נרכשו למעלה מ-60 אלף אייפדים בהם עושים שימוש דיילי הקרקע ודיילי האוויר של החברה. באמצעות האייפדים והמערכת הפנימית של החברה, הם יכולים לקבל מידע כל כל טיסה, על כל נוסע (גם ברמת דיוק העדפות אוכל) ובעיקר תקשורת טובה בין הצוות. הזמנת ארוחה אישית באפליקציה. צילום: יונייטד איירליינס   ומה לגבי ישראל? כששאלנו את מנהל היעדים הבינלאומיים של יונייטד מתי יפתח קו ת"א-שיקגו, הוא לא פסל את השאלה על הסף ואמר כי הנושא נמצא בבדיקה ולא מן הנמנע כי בעתיד נראה קו נוסף מתל אביב (שיתווסף לקווים הנוחתים בניו יורק, וושינגטון די סי וסן פרנסיסקו).   Eco skies. צילום: יונייטד איירליינס.   אפליקציה משודרגת. צילום: יונייטד איירליינס   גייטים מתקדמים. צילום: יונייטד איירליינס   Seat View. צילום: יונייטד איירליינס   מחלקת Premium Plus. צילום: יונייטד איירליינס   ללא ספק, יש למה לחכות. *הכותב היה אורח של יונייטד איירליינס בשיקגו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםיונייטד איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: