אא

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות במסר לטייסים: "לא ניתן לאף אחד לפגוע באל על"

אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות לפספורטניוז: "יש עוד אלפי בתי אב באל על, לא רק הטייסים. אני מבין שהם כועסים. אני מקווה שהם יפנימו וחוש האחריות שלהם יגבר"

אבי אדרי, יו״ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות. צילום: דוברות ההסתדרות אבי אדרי, יו״ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות. צילום: דוברות ההסתדרות

אתמול (ד') במהלך המו"מ שלא התקדם בין אל על לטייסי החברה, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, שלח מסר לטייסים, "אם לא תחתמו ונראה שההסכם טוב, אנחנו נחתום גם בלעדיכם". כאשר ראו בהסתדרות שהטייסים בשלהם, נתן בר-דוד את האור הירוק לחתימת ההסכם גם בלי הטייסים.

לאחר החתימה, בהסתדרות שלחו את ההסכם לטייסים. מי שמוביל לצד בר-דוד את כל ההליך בהסתדרות, הוא אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות. אדרי אמר לפספורטניוז, "לא ניתן לאף אחד לפגוע באל על, יש עוד אלפי בתי אב, לא רק הטייסים. החברה תקבל את ההלוואה הכספית בזכות החתימה על ההסכמים. אני חושב שהטייסים י מבינים מה שעשינו, אבל לא מקבלים". עוד מוסיף אדרי, שהקדיש לא מעט שעות למו"מ עם כל הסקטורים באל על, "אני מציע, לאף אחד,  בזמן הקשה הזה לענף התעופה, ובפרט לאל על לא לפגוע בחברה".

עוד לדברי אדרי, "אני מקווה שחוש האחריות של הטייסים יגבר והם יכבדו את ההחלטה שלנו. אני מבין שהם כועסים, אבל בתקווה שהם יפנימו ויקבלו שכל . זה לא מהלך פשוט, אבל חייבים להציל את אל על".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלהסתדרות העובדים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: