אא

יו"ר ארקיע: "לטוס רק לאילת זה בלתי אפשרי מבחינתנו"

בלגן בארקיע: ההסתדרות בשם עובדי ארקיע המחזיקים 30% בחברה דורשת מחברת התעופה לשוב לפעילות וגם הבנק דורש התייעלות אך למשפחת נקש, בעלת השליטה בחברה, אין כוונה לחדש פעילות. יו"ר ארקיע: "אנחנו בדיוק כמו אל על"

ארקיע. צילום: עידו וכטל ארקיע. צילום: עידו וכטל
מה קורה בחברת ארקיע הנמצאת בהדממה מאז פרוץ משבר הקורונה? ההסתדרות פנתה להנהלת ארקיע בדרישה לשוב ולחדש את הפעילות, זאת בהמשך לפנייתם של עובדי ארקיע להסתדרות. אולם, להנהלת ארקיע מצידה, אין שום כוונה לשוב לפעילות במתכונת הנוכחית. עובדי ארקיע מחזיקים 30% מהחברה. משפחת נקש, המחזיקה ב-70% הנותרים, לא מתכוונת לקחת גם את ההלוואה הכספית שמציעה לה המדינה בגובה של כ-90 מיליון שקל. הבנק המלווה דורש מארקיע התייעלות וחתימה על הסכמים רב-שנתיים עם העובדים כתנאי לקבלת ההלוואה. בעניין זה, ארקיע מנהלת מו”מ מול נציגות עובדי החברה. לדברי אבי חורמרו, יו"ר ארקיע ויד ימינם של האחים נקש, "להפעיל רק טיסות לאילת זה בלתי אפשרי מבחינתנו. יכול להיות שעד חודש אפריל לא נחזור לפעול, הכול בהתאם למצב. אנחנו בדיוק כמו אל על". עוד אומר חורמרו, "נשקול את הצעדים שלנו יחד עם האוצר".
אבי חורמרואבי חורמרו
"נשקול את הצעדים שלנו יחד עם האוצר". אבי חורמרו, יו"ר ארקיע. צילום ספיר פרץ זילברמן בארקיע טרם התקבלה ההחלטה האם לסגור את החברה, למכור אותה, לנסות להפעיל אותה במתכונת מצומצמת או לחזור לפעילות ביום שאחרי הקורונה - יום שלא ברור מתי יגיע עלינו לטובה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםארקיעהאחים נקש

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: