אא

ניס: יריד תיירות ראשון בצרפת מאז פרוץ משבר הקורונה

ביריד הבינלאומי שמארגנת לשכת התיירות של צרפת בריביירה הצרפתית, ישתתפו סוכני נסיעות מישראל אך גם מלבנון, יוון, איטליה, ספרד ומדינות נוספות. דיווח של פספורטניוז מתוך היריד

ניס, צרפת. צילום: ספיר פרץ זילברמן ניס, צרפת. צילום: ספיר פרץ זילברמן
יריד התיירות Workshop France Mediterranean יפתח הערב (ה') בניס שבריביירה הצרפתית. ביריד, אותו מארגנת לשכת התיירות של צרפת - Atout France, יקחו חלק סוכני נסיעות ממדינות ים תיכוניות כמו ספרד, פורטוגל, איטליה, יוון וכן נציגי תיירות מלבנון, מצרים וישראל. בין המשתתפים מישראל, סוכני נסיעות מחברת התיירות תלמה נסיעות, אשת טורס וכנען טורס. היריד מתקיים השנה בפעם הראשונה מאז פרוץ מגפת הקורונה במטרה להתניע את התיירות ההדדית בין צרפת לבין המדינות המשתתפות בו. סוכני נסיעות מכל המדינות יפגשו עם גורמים מקצועיים כגון ספקי תיירות, נציגי בתי מלון, אטרקציות תיירותיות וכיו"ב. לדברי לורן רומאני, מנהל לשכת התיירות של צרפת בישראל, "זה הוורקשופ הראשון שאנחנו מארגנים מאז פרוץ הקורונה וההתרגשות שלנו גדולה. יש לנו ציפיות גדולות שהיריד אכן יצליח להתניע ולאושש את התיירות". סוכני נסיעות שישתתפו ביריד מחר אמרו לפספורטניוז, "הישראלים רוצים לנסוע ולטייל בעולם וכבר לא אכפת להם לעשות בדיקות ולמלא טפסים".

277,513 נוסעים ונוסעות טסו מתחילת השנה לארץ השאנסונים והקרואסונים (הלוך ושוב לנתב"ג). באוקטובר 2021, טסו לצרפת 55,125 נוסעים, מתוכם 39,939 נחתו/המריאו ב/משדה התעופה שארל דה גול ו-7,933 ב/משדה התעופה אורלי (orly) שבפריז, בירת צרפת.

פריז וצרפת בכלל, היא יעד מועדף על הישראלים. על פי נתוני רשות שדות התעופה, צרפת היא אחת מ-3 המדינות שרשמו באוקטובר את העלייה הגבוהה ביותר לעומת אוקטובר 2020 בתנועת הנוסעים מבן גוריון אליהן ובחזרה (שנייה אחרי ארה"ב). עובדה זו היא סיבה מספיק טובה להשיק לראשונה את מדור השוואת מחירי הטיסות השבועי החדש של "פספורטניוז" ומיזם "טיסות סודיות", עם היעד האמור – פריז.

נכון להיום, 4 חברות תעופה מפעילות טיסות ישירות בקו תל אביב-פריז: אייר פראנס, אל על, טרנסאביה ואיזי ג'ט המפעילה טיסות ישירות גם לניס.

"יש כאן הכל, מלונות טובים, שופינג, מסעדות נהדרות, יין, שווקים ומזג אוויר מצוין. בקיצור, יש את כל הסיבות לבוא לכאן לריביירה הצרפתית והכי חשוב, זה לא יקר כמו שחושבים", מסכם רומאני.
צרפתצרפת
בכיר בשלכת התיירות של הריביירה הצרפתית משדר אופטימיות רבה בוורקשופ הראשון בניס. צילום: ספיר פרץ זילברמן      

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםצרפת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: